וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי התשיעי

26.8.2007 / 19:10

טראוויס הנרי מדנבר צריך לשלם מזונות לאם בנו מג'ורג'יה. מה הבעיה? שיש לו עוד שמונה ילדים, ופסק הדין עשוי לחייבו גם כלפיהם

זוכרים את שון קמפ, הכדורסלן שזכה לכינוי "האיש שלא ידע לשים קונדום"? אותו קמפ, שבכל מקום שאליו הלך היה משאיר צאצאים?

אז לקמפ יש מתחרה שלא נופל ממנו גם ב-NFL: טראוויס הנרי, הרץ האחורי של דנבר ברונקוס. הנרי, מכונת כיבושים משומנת, אחראי להבאתם לעולם של תשעה ילדים מתשע נשים שונות. השחקן בן ה-28 הוא כעת אב לצאצאים מארבע מדינות בדרום ארצות הברית, ושופט מג'ורג'יה הורה לו לשלם 3,000 דולר לחודש לאם בנו, תושבת המדינה. וכדי להבטיח שהשחקן ישלם את הסכום, הורה לו השופט להקים קרן של 250 אלף דולר עד לאביב הבא, שתשמש ערבות להפקדותיו.

כנגד הנרי עומדות שש תביעות אבהות נוספות, ופסק הדין בג'ורג'יה עלול מבחינתו להיות תקדימי, ולגרום לו הוצאות ניכרות. לא שלשחקן שמרוויח 50 אלף דולר בחודש צריכה להיות בעיה לשלם סכומים כאלה (או לקנות קונדומים), אבל הנרי הוא לא בדיוק המשקיע הנבון. בהחלטתו ביקר השופט קשות את הרגלי הצריכה של הנרי, כשהוא מצביע על מכוניות הפאר והתכשיטים שקנה במקום לדאוג לילדיו.

ומה אומר פרקליטו של הנרי, שיל אדלין? "אני יודע שיש לו הרבה ילדים ושהרבה שאלות עולות בעקבות זאת, אבל הוא באמת אבא טוב שמחויב לילדיו".

עוד קצת חדשות:

דיימון היוארד יהיה הקוורטרבק הפותח של קנזס סיטי צ'יפס בתחילת העונה, לאחר שהועדף על פני שחקן השנה השניה, ברודי קרויל.

ביל בליצ'יק אומר שהפטריוטס "לא מוכנים עדיין". כן, זה נשמע כמו ביל בליצ'יק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully