וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאני טיים: מנצ'סטר יונייטד ניצחה את טוטנהאם

26.8.2007 / 19:44

השדים האדומים גברו 0:1 על טוטנהאם משער של הרכש הפורטוגלי, שהציל את פרגוסון ממבוכה נוספת. ניוקאסל ומידלסברו נפרדו ב-2:2

מנצ'סטר יונייטד השיגה היום (ראשון) את ניצחונה הראשון העונה בפרמיירליג, אחרי שגברה 0:1 על טוטנהאם במסגרת המחזור הרביעי בליגה האנגלית. אחרי שתי נקודות בלבד בשלושה מחזורים, אלכס פרגוסון השיג שלוש נקודות חשובות ויכול סוף סוף לנשום קצת לרווחה אחרי הפתיחה הלא משכנעת. לעומת זאת, מעמדו של מאמן התרנגולים, מרטין יול, ממשיך להתערער, אחרי ההפסד השלישי מפתיחת העונה.

גם הניצחון הזה הלך קשה לשדים האדומים. כבר אחרי 25 שניות רובי קין הדביק כדור למשקוף של ואן דר סאר, והאוהדים באולד טראפורד הרגישו איך גם היום הם ייאלצו לירוק דם כדי לראות ניצחון. ואכן, בהמשך טוטנהאם (בעיקר ברבאטוב) הגיעה לכמה מצבים מסוכנים מאוד מול ההגנה המבולבלת של היונייטד. פעם אחת פרדיננד הרחיק מהקו, בפעם אחרת ווס בראון הציל שער בטוח (ספק עם היד), ומהיציעים החלו להישמע שריקות בוז.

אבל אז הגיע נאני. הרכש הפורטוגלי החדש של פרגי קיבל כדור שנהדף מהרחבה, הניף את הרגל, ומ-25 מטר שלח טיל היישר לרשת של פול רובינסון. שוער נבחרת אנגליה שוב הגיב מעט מאוחר, ונאלץ להוציא עוד כדור מהרשת. 0:1 לאלופה, אבל פרגוסון יודע שלקבוצה שלו יש עוד הרבה בעיות. טוטנהאם תמשיך לחכות לימים שקטים יותר.

מידלסברו - ניוקאסל 2:2

עוד לפני המשחק המרכזי נפרדו היום מידלסבורו וניוקאסל בתיקו 2:2 מצוין, במשחק שכלל קצב מצוין וארבעה שערים יפים.

מגן ניוקאסל צ'ארלס אנזוגביה פרץ מהאגף השמאלי בדקה ה-22 ושחרר טיל לחיבורים הרחוקיםף והעלה את האורחים ליתרון ראשון. מידו המצרי חיכה רק 6 דקות בטרם השווה ל-1:1 בתום מבצע יפה ברחבה. מארק וידוקה העלה את ניוקאסל ל-1:2 אחרי שעצר כדור יפה ברחבה וליהטט בוודגייט האומלל, אבל חוליו ארקה השווה ל-2:2 בבעיטת יעף מתוך הרחבה ועשה צדק במגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully