וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מול ארצ'יאספור - ב-5+ לייב

26.8.2007 / 16:12

על פי ערוץ הספורט, המשחק של מכבי ת"א מול הקבוצה הטורקית ישודר בערוץ בתשלום, במועצת הכבלים והלווין טוענים: "זה לא יקרה"

לאחר שידור המשחק של בית"ר ירושלים מול פ.צ. קופנהאגן בערוץ 5+ לייב קמה צעקה גדולה, שבעקבותיה יצאה נעמה הניג, ממלאת מקום יושב ראש המועצה לכבלים ולווין, בהודעה: משחקי הקבוצות הישראליות לא ישודרו בערוצי הספורט בתשלום. האמנם? כי אולי לא הבנו נכון, אבל המפגש בין מכבי תל אביב לארצ'יאספור הטורקית ביום חמישי הקרוב ב-19:00 ישודר ב-5+ לייב. נחזור, עבור מי שטרם הבין: מכבי תל אביב, קבוצה ישראלית, מול קבוצה טורקית בגביע אופ"א, בערוץ בתשלום.

תחילה הגיע מבחן פורטוגל, כשמכבי נתניה שיחקה מול ליירה. המשחק לא צולם, ולכן הוא לא שודר. הגיוני ומקובל. אז בא אישור שידור המשחק של נבחרת ישראל מול בלארוס בערוצי צ'רלטון (שבועיים בלבד אחרי שנפלה ההחלטה, כן?), ונוצר גם תקדים מסוכן של שידורי הנבחרת בתשלום. ומה יש למועצת הכבלים והלווין להגיד עכשיו?

נעמה הניג הגיבה: "עד לדיון מקיף במועצת הכבלים והלווין, ההחלטה לאסור שידורים של הקבוצות הישראליות באירופה בערוצים בתשלום עדיין עומדת בעינה. אני נצמדת להחלטה הזו, וכרגע אני לא רואה שום סיכוי שהמשחק ישודר ב-5+ לייב".

מדוע נתת לשדר את משחק הנבחרת בתשלום?

"כי זה היה משחק ידידות. אנחנו מנסים להסדיר את כל הנושא הזה, וייתכן כי בעתיד לא נתיר גם לשדר משחקי ידידות של נבחרת ישראל בערוצים בתשלום".

רגע, גברת הניג - זה לא מה שאמרת גם לפני המשחק של בית"ר ירושלים בקופנהאגן? כי אז, את יודעת, זה לא בדיוק קרה. נו, לפחות אוהדי הפועל תל אביב ומכבי נתניה יוכלו להתנחם בשידורים "פתוחים". משחקה של מכבי נתניה מול ליירה יועבר בערוץ 5+ החל מ-20:15, הפועל תל אביב תשחק מול שירוקי ב-20:30 בערוץ 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully