וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טים המדהים

26.8.2007 / 17:23

הנאקל של וייקפילד עבד, בוסטון שוב מחצה את שיקגו, 2:14. ניצחון ליאנקיז, הפסדים לאיינג'לס ולסיאטל, המטס מתמרקים לאוקטובר

ראשית, הבהרה: השבוע הקרוב יהיה אפילו קשה מהרגיל. מחר (שני) תעלה ידיעה מקוצרת וכך גם ביום חמישי, כשבשאר השבוע תעלינה הידיעות מאוחר. עימכם הסליחה.

שיקגו וייט סוקס - בוסטון 14:2

אחרי תבוסות יום שישי, שוב התייצבו הרד סוקס ב"יו.אס. סלולאר" ומחצו את הגרביים הלבנים, בסיוע שמונה ריצות באינינג השמיני. מייק לואל רשם ארבע חבטות, כשמי ששולט בגבעה הוא טים וייקפילד, עם שבעה אינינגים ושש הכשות. וייקפילד בן ה-41 הצטרף לבן קבוצתו, ג'וש בקט, ונכנס למועדון ה-16 - שני המגישים היחידים שזכו ב-16 נצחונות העונה במייג'ורס. מארק בהרלי הגיש היטב חמישה אינינגים ובשישי התפרק. פול קונרקו עם הומר ניחומים בפיגור 14:0 לוייט סוקס.


דטרויט - ניו יורק יאנקיז 7:2

אין ספק שאחת מאכזבות העונה הוא ג'רמי בונדרמן. מי שאמור להיות האס של הטייגרס לא מצליח להתרומם, והלילה רשם הפסד שביעי עם שבע ריצות חובה. מהצד השני היה צ'ין מינג וונג כוחני עם שמונה ושישה, כשהוא מקבל גב מג'וני דיימון, עם הומר. שלוש חבטות ושתי הכנסות רצים להידקי מאטסוי, היאנקיז שומרים על פער בן 6.5 משחקים מהרד סוקס.


איינג'לס - טורונטו 9:2

לשמחתם של האיינג'לס סיאטל הפסידה, אבל הם עצמם לא עשו את המוטל עליהם. טרוי גלאוס עם הומר ושון מרקום עם שישה אינינגים סולידיים בלטו בטורונטו, שבעצמה ויתרה, כנראה, על מאבק הפלייאוף אבל משחקת היטב את תפקיד הספוילר. ג'ו סונדרס עם ההפסד.


בולטימור - מינסוטה 8:1

מי שלא ויתרו על סיכויי הפלייאוף הם הטווינס, שלא מרימים ידיים למרות נצחונה של קליבלנד בקנזס סיטי. טוריי האנטר עם הומר מספר 26 העונה וג'ייסון בארטלט עם משחק מצוין של ארבע חבטות סייעו למאט גארזה לקצור ניצחון קל. רדהאמס ליז עם ההפסד.


קנזס סיטי - קליבלנד 9:4

האינדיאנס נהנו לראות את דטרויט נאנקת מול היאנקיז, וברחו שוב ל-2.5 משחקים. חמש ריצות כבר באינינג הראשון על קייל דייויס החלש עזרו לארון לאפי להוכיח שהוא לא לפלפי. גריידי סיזמור ו-ויקטור מרטינז עם הומרים לאינדיאנס.


טקסס - סיאטל 3:5

תקלה למארינרס, שלא הצליחו לסגור את הפער מהאיינג'לס ובמקביל הצטמק יתרונם במרוץ הויילד קארד על היאנקיז לשני משחקים. איאן קינסלר עם הומר ושלושה ריביז, ז'ואקין בנואה עם הניצחון, סי ג'יי ווילסון עם השמירה. ריק וייט עם ההפסד.


במשחק נוסף: טמפה ביי - אוקלנד 3:14

אל דוקה כבר מרגיש במאני טיים

ניו יורק מטס - לוס אנג'לס דודג'רס 3:4

אורלנדו הרננדז הגיש היטב שבעה אינינגים והכיש שבעה חובטים, ולמרות שהרשה גם ללואיס גונזאלס וגם לראסל מרטין הומרים באינינג השביעי, יצא עם ניצחון. ההפסדים של אטלנטה ושל פילדלפיה גורמים להאמין ששום דבר לא ימנע מהמטס השתתפות בפלייאוף גם השנה. ארון היילמן הצליח לא לפשל ושמר, אריק סטאלץ עם ההפסד.


סט. לואיס - אטלנטה 4:5

הברייבס מתחילים להרים ידיים, הקרדינלס רחוקים מלעשות את זה. אינינג חמישי בן חמש ריצות הקנה לציפורים האדומות את הניצחון, כשראס ספרינגר רושם ניצחון וטים הדסון לא מצליח להמשיך ברצף המשובח שלו ולקצור ניצחון 16 העונה. קלי ג'ונסון עם הומר לברייבס.


סן פרנסיסקו - מילווקי 2:6

הקרדינלס נהנו מההפסד של מילווקי, שגם ההבטחה שלה, יובאני גאייארדו, קורס כמו כל הקבוצה. גאייארדו הסגיר ארבע ריצות באינינג הראשון, שרד שלושה אינינגים בסך הכל ורשם את ההפסד. קווין קורייה עם הניצחון, בריאן ווילסון רשם את השמירה. הברוורס מדשדשים קשות, ולמזלם גם הקאבס הפסידו, ככה שהכל עדיין בהישג יד.


אריזונה - שיקגו קאבס 1:3

בעוד סן דייגו לא מפסיקה לנצח, הדיאמונדבקס ידעו שהם חייבים לנצח כדי לשמור על פער של שני משחקים. קונור ג'קסון חבט להומר בן שתי ריצות שעשה את ההבדל עבור דאג דייויס. דייויס, עם שבעה ושמונה, הכניע את טד לילי, במשק טוב משלו עם שישה ושמונה. חוזה ולוורדה עם שמירה מספר 39 העונה.


פילדלפיה - סן דייגו 4:3

הפאדרס, במסע מזרח מוצלח מאוד, נשארו דבוקים לדיאמונדבקס, כשקווין קוזמנוף חובט באינינג התשיעי להומר מידי ברט מאיירס ושובר שוויון 2:2. טרבור הופמן עדיין לא ממש חד, אבל הצליח לשמור בפעם ה-33 העונה, כשהית' בל זוכה בניצחון. מאיירס עם ההפסד, הומר 20 העונה לפאט ברל בפילי המתרסקת.


קולורדו - וושינגטון 1:5

הרוקיז לא מוותרים על סיכוי הפלייאוף ושומרים על הגחלת. שבעה וארבעה לאובאלדו חימנז, הומרים לבראד הופ ולשליח הצאר, טרוי טולוביצקי. הפסד לטים רדינג.


במשחקים נוספים:

סינסינטי - פלורידה 7:11
יוסטון - פיטסבורג 4:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully