וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעון החול של אשקלון אוזל

שגיא ניר

26.8.2007 / 11:42

הבעלים הפורשים דורשים פיצוי עבור זכויות הניהול, במנהלת מאבדים סבלנות: "אם אשקלון לא תחליף בעלות תוך יומיים, הגבעה תחליפה"

שבעה ימים אחרי מסיבת העיתונאים בה הודיע אברהם פלדה כי הוא וידידיה רפופורט לא ימשיכו לנהל את אליצור אשקלון, ומצבה של הקבוצה הדרומית נותר לוט בערפל. בין הבעלים הפורשים לעירייה קיים נתק, החובות לבקרת התקציבים עדיין בעינם, ובמנהלת הליגה אמורים להכריע בקרוב על החלפתה של אשקלון בגבעת שמואל.

זכויות הניהול של אשקלון נמצאות בידיהם של פלדה ורפופורט, שמצידם אינם מתכוונים לוותר עליהן עד שיקבלו פיצוי כספי על חשבון הכסף שחייבים להם, לטענתם, בעיריית אשקלון. פרוספר וקנין, מחזיק תיק הספורט בעיריית אשקלון, זועם: "הם רוצים כסף עבור זכויות הניהול וזו בושה, כי הם לא השקיעו שקל בקבוצה. הם משחקים על גבה של הקבוצה - לא ניתן שהיא תיפגע".

אברהם פלדה, מבעלי אשקלון הפורשים, טוען כי אף גורם לא פנה אליו בבקשה לקחת את הקבוצה. "אני מחכה שהם יבואו ויקחו את הקבוצה. הם לא פנו שהם רוצים אותה, ויש שחקנים חתומים שאני לא יודע אם הם רוצים אותם. במסיבת העיתונאים אמרתי בואו קחו את הקבוצה, אבל מאז אף אחד לא דיבר איתנו. יש גבול לכל הספינים שלהם". היום הוציאה בקרת התקציבים מכתב בו היא מודיעה כי היא מממשת את הערבויות של פלדה ורפופורט על מנת לשלם את חובות הקבוצה.

בעירייה טוענים כי יוסי דהן, הבעלים של חברת אלדן, מוכן לקחת על עצמו את הקבוצה, אך בתנאי שזו תהיה נקיה מחובות. בינתיים, לא ברור אם במנהלת הליגה ימתינו שזה יקרה. "אם לא נקבל הודעה תוך יומיים שאשקלון עברה לניהול שוטף, נחליט שגבעת שמואל תחליף אותה בליגת העל", אמר גורם בכיר במנהלת. "לא נחכה לסאגה שתימשך תקופה ארוכה".

גבעת שמואל תערוך היום את אימון הפתיחה שלה לעונה הקרובה, עם סגל שחקנים שנבנה עבור הליגה הלאומית. היו"ר מוטי אמסלם מתחיל לאבד סבלנות: "אני מתחיל לחשוב טוב אם אני מוכן לשחק בליגת העל רק כדי להיות קבוצה עשירית ולהיות בשר תותחים, כי אני לא רואה את עצמי מתחזק בצורה דרמטית". ההערכה היא שהגבעה תצטרף לליגת העל אם תוזמן אליה, השאלה היא רק מתי זה יקרה. עד אז, הקרב בין פלדה ורפופורט לעיריית אשקלון צפוי רק להחריף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully