וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצבו של פוארטה חמור"

26.8.2007 / 14:21

שחקנה של סביליה שהתמוטט במהלך מול חטאפה עדיין מאושפז בחדר מיון כשהוא מונשם. באיטליה: טרזגה ויובנטוס כבר מצהירים כוונת

לפי רופאי חדר המיון בבית החולים בסביליה, מצבו של שחקן הקבוצה המקומית אנטוניו פוארטה, "חמור מאוד". כזכור, פוארטה התמוטט אתמול (שבת) ואיבד את ההכרה במהלך משחקה של קבוצתו מול חטאפה.

"הוא נמצא בחדר המיון כשהוא מונשם בעקבות אי סדרים בקצב הלב. לפי האבחנה שלנו זה מאוד רציני", אמר הרופא המטפל בבית החולים ד"ר וירחן דל רוקיו.

פוארטה בן ה-22 רץ אחורה תוך כדי שהוא יורד לעזור להגנה שלו והתמוטט בצורה פתאומית. הצוות הרפואי שהוזעק אליו זיהה מייד שהוא איבד את ההכרה וניסה למנוע ממנו לבלוע את הלשון. בסופו של דבר פוארטה התעורר והצליח לרדת מהמגרש בכוחות עצמו. בחדר ההלבשה פוארטה התמוטט פעם נוספת וצוות האמבולנס ניסה לייצב את מצבו בעזרת מכות חשמל, לפני שפינה אותו לבית החולים.

נשיא סביליה חוזה מריה דל נידו סיכם את הערב הנוראי ואמר: "למזלנו, הרופאים שהיו במקום הצליחו להחיות אותו. חווינו כמה רגעים קשים מאוד, כי חייו של השחקן היו בסכנה".

טרזגה: "הוכחנו שאנחנו שייכים לרמות הגבוהות"

ביובנטוס לא יכלו למצוא דרך טובה יותר לחגוג את החזרה לליגה הבכירה, אחרי שניצחו את ליבורנו 1:5. דויד טרזגה הצרפתי, שכבש שלושער לזכות יובה, אמר בסיום: "הוכחנו שאנחנו מוכנים לקאמבק הזה. ברמה האישית, אני מסופק מאוד מהמשחק שלי אבל מה שחשוב זה שהקבוצה הוכיחה שהיא שייכת לרמות הגבוהות ביותר. עכשיו אנחנו צריכים להסתכל קדימה, כי עברנו רק משוכה אחת מתוך הרבה, למרות שהיא הייתה חשובה מאוד לביטחוון והמורל שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully