וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע ישתתף באליפות ארה"ב הפתוחה

25.8.2007 / 23:50

הטניסאי הישראלי הבכיר גבר בסיבוב המוקדמות האחרון בפלאשינג מדו על גארסיה הצ'יליאני 0:6, 1:6. בלייק וקוזנצובה זכו בניו הייבן

הטניסאי הישראלי הבכיר, דודי סלע (118 בעולם) הבטיח הערב (שבת) את השתתפותו בטורניר גראנד סלאם שלישי בקריירה, כשעלה להגרלה הראשית של אליפות ארצות הברית הפתוחה, שתצא לדרך ביום שני הקרוב.

סלע שמט משחקון אחד בלבד בסיבוב המוקדמות השלישי והאחרון מול אדריאן גארסיה מצ'ילה (145 בעולם) לפני שניצח 0:6, 0:6.

עבור סלע זה יהיה כאמור טורניר הגראנד סלאם השלישי. בפעם הראשונה הוא הפסיד לרוג'ר פדרר בסיבוב הראשון ברולאן גארוס, באליפות אוסטרליה הפתוחה השנה הוא ניצח את סריצ'פאן התאילנדי בסיבוב הראשון והפסיד בהמשך למראט סאפין בחמש מערכות.

סלע זכה להגרלה נוחה בסיבוב הראשון. הוא יכל לקבל אריות כמו רוג'ר פדרר, טומי רוברדו או טומי האס. בסופו של דבר הוא יתמודד מול ניקולס לאפנטי מאקוואדור (80 בעולם). במידה וינצח, הוא יתמודד בסיבוב השני מול חואן מונאקו הארגנטינאי (23 בעולם) או אדוארד רוז'ה ואסלין הצרפתי.

בלייק וקוזנצובה זכו בניו הייבן

ג'יימס בלייק האמריקאי, שישתתף החל מיום שני באליפות ארצות הברית הפתוחה בעיר מולדתו, זכה בתואר שני השנה אחרי שניצח בגמר טורניר ניו הייבן את בן ארצו מארדי פיש 5:7, 4:6. זה היה התואר העשירי בקריירה המפוארת של בלייק.

סבטלנה קוזנצובה הרוסיה זכתה בטורניר המקביל לנשים, אחרי שגברה בגמר על אגנס סבאי. ההונגריה המפתיעה שעלתה מהמוקדמות ניצחה במערכה הראשונה 4:6, קוזנצובה עלתה ל-0:3 בשניה, ובמצב הזה יריבתה פרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully