וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בחדר ההלבשה של מכבי חיפה

25.8.2007 / 23:33

במחצית: לוי כעס על ארבייטמן וסורמה, שנמצא בדרכו החוצה. לאחר ההפסד לאשדוד: רפאלוב לא נכנס לחדר ההלבשה. מסיללה בדרך לישראל

הלם בחדר ההלבשה של מכבי חיפה בסיום משחק ההפסד הערב (שבת) 1:0 למ.ס אשדוד. השחקנים טענו לאחר המשחק כי ההפסד לאשדוד מעיד לכאורה על לחץ בקבוצה, אבל הפגרה, לדבריהם, הגיעה בדיוק בזמן. "שיחקנו פשוט רע היום. נראינו חושך. גוסטבו (בוקולי) השאיר אותנו בעשרה שחקנים יותר ממחצית ולא היה מי שיפעיל את החלוצים מהאמצע. למזלנו, הפגרה הגיעה בזמן. עכשיו אנחנו צריכים לקום מהקרשים ולהתאושש", העיד אחד השחקנים בקבוצה.

השחקנים הופתעו מאוד מכך שהקשר ליאור רפאלוב פתח על הספסל. נראה כי התצוגה שלו מול בני סכנין, במהלכה כעס רוני לוי על מספר איבודי הכדור של הקשר ושל מאור מליקסון, השפיעה. רפאלוב שנכנס במחצית השניה היה מאוכזב. בסיום המשחק השחקן לא נכנס לחדר ההלבשה ויצא החוצה בכדי לשאוף מעט אוויר.

בספסל של חיפה העידו כי לוי זעם על שלומי ארבייטמן, משום שהוא קיבל הזדמנות להוכיח שמקומו בהרכב ולא ניצל אותה. ארבייטמן, כזכור, הוחלף במחצית. יחד עם זאת, בקבוצה היו מעודדים מהיכולת של החלוץ הצעיר תומר חמד, שהגיע למספר הזדמנויות.

מחר אמור לנחות בישראל הקשר מדרום אפריקה, פיטר מסיללה. חיפה תחתים אותו על חוזה, ככל הנראה לשלוש שנים. עדיין לא ידוע האם הוא יישאר בקבוצה או יעזוב. בקבוצה סבורים שלאור היכולת שהפגין הערב הקשר הפולני, לוקאש סורמה, הוא ישוחרר סופית מהקבוצה. גורם במועדון אמר על כך: "הוא לא סיפק את הסחורה וברור שהוא בדרך הביתה. אבל קודם צריך לחכות לאישור של רוני לוי בעניין".

בקבוצה עדיין מחכים להחלטה של יעקב שחר בנושא חלוץ זר. שחר שוחח בימים האחרונים על לוי על כך, אבל עדיין לא הודיע מהי החלטתו. שחקנים בקבוצה אמרו הערב: "אין ספק שחלוץ בעל שיעור קומה יועיל לקבוצה. זה בדיוק ההבדל בין קבוצה צמרת שנאבקת על האליפות לעוד קבוצה בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully