וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס חזרה בסטייל

25.8.2007 / 23:20

הגברת הזקנה הביסה 1:5 את ליבורנו במשחק החזרה שלה לליגה הראשונה. טרזגה כבש שלושער, יאקווינטה צמד. לאציו - טורינו 2:2

הליגה האיטלקית הייתה יתומה לפני שנה. שתי המילאנזיות היו שם, גם שתי הרומאיות ופיורנטינה, אבל שום דבר לא מילא את החור שפערה ההורדה של יובנטוס לליגה השנייה. הערב (שבת)הגברת הזקנה חזרה. ובאיזה סטייל היא עשתה את זה.

יובנטוס - ליבורנו 1:5

ליבורנו אמנם איבדה לא מזמן את התותח הכי כבד שלה, כריסטיאנו לוקארלי, אבל היא בטח לא ציפתה להידרס ככה במחזור הפתיחה. ספק אם אוהדי ואנשי יובנטוס ציפו גם הם לקאמבק כזה מושלם לסריה A. דויד טרזגה, איך לא, כבש ראשון בדקה ה-28. וינצ'נזו יאקווינטה, שהגיע מאודינזה תמורת כ-11 מיליון יורו, התחיל לפרוע שטרות עם צמד בדקות 71 (פנדל) ו-85 וטרזגה השלים בליץ ושלושער אדיר בדקות 86 ו-90. לוביסו רק צימק לפני השריקה.

לאציו - טורינו 2:2

הקבוצה מרומא עשתה עונה מצוינת לפני שנה והגיעה למוקדמות ליגת האלופות, אבל מולה ניצבה קבוצה יומרנית, טורינו שעשתה את אחת ממתיחות הפנים הרציניות ביותר של הקיץ, החתימה למעלה מעשרה שחקנים והיום עלתה ראשונה ליתרון משער של אלסנדרו רוסינה בדקה ה-34.

לאציו לא נבהלה והפכה את התוצאה עם צמד במחצית השנייה מרגלי גוראן פאנדב (56) ותומאסו רוקי (61). תומאסו ואילטי, שחזר מהשאלה בויצ'נזה הישווה עבור טורינו בדקה ה-68 וחתם את התוצאה. ג'יאנלוקה קומוטו האורח הורחק 5 דקות לסיום המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully