וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: לדרבי במדריד חוקים משלו

25.8.2007 / 22:44

אתלטיקו עשתה רכש אדיר, ריאל הפסידה במשחקי הכנה, אך האלופה עדיין שולטת עם 1:2. פוארטה מסביליה לקה בדום לב ופונה לבי"ח

פיללנו, חיכינו, הכנו את עצמנו לדרבי הגדול של מדריד כבר במחזור הפתיחה של הליגה הספרדית, המעניינת והמותחת מכל הליגות באירופה, אבל נשארנו מיותמים משידור בשל סכסוך שהתגלע בין מספר קבוצות להתאחדות לכדורגל הספרדית. כל אחד מן הצדדים טען כי זכויות השידור שייכות לו ובעקבות המחלוקת לא התקבל האישור לשידור המשחק.

אין טעם לבכות על חלב שנשפך, אלא אם כן אתה אוהד אתלטיקו מדריד, שממשיך לבכות את השליטה הלבנה שנמשכת בעיר הבירה, בטח אחרי הפתיחה המהממת של הקולוצ'יונרס. סרחיו אגוארו, החלוץ הצעיר שהוביל את נבחרת ארגנטינה הצעירה לזכייה במונדיאליטו, כבש עוד לפני שמחוגי השעון סיימו סיבוב אחד.

הלבנים לא נבהלו מהיתרון המוקדם, וכפי שעשו פעמים רבות בסיום העונה שעברה, הפכו את התוצאה. הקפטן והסמל ראול כבש את שער השיוויון בדקה ה-14. נראה שהמשחק הולך להסתיים בתיקו, אולם כ-11 דקות לפני שריקת הסיום קשר הרכש ההולנדי, ווסלי שניידר, הרשית לזכות האלופה והשיג לה שלוש נקודות ראשונות בעונת 2007/8.

אתלטיקו עשתה רכש מאסיבי הקיץ במטרה לשים את כישלונות העבר מאחוריה ולצאת לדרך חדשה. רייס, שחצה את הקווים, פורלאן, לואיס גרסיה, ראול גרסיה וסברוסה, הגיעו, אבל ייתכן שהמאמן אגירה לא הצליח לחבר עדיין את הפאזל. מהעבר השני ברנד שוסטר לא הפסיק להפסיד במשחק ההכנה, היום הוא יצא מנצח, ובגדול.

סביליה חזק בעניינים

סביליה - חטאפה 1:4

שבוע אחרי שנתנה לריאל מדריד בראש בגמר הסופר קופה, הראתה סביליה שוב שהיא מועמדת רצינית לזכייה באליפות. פאבלו הרננדז אמנם הוליך את חטאפה ליתרון 0:1 כבר בדקה השנייה, אבל 20 דקות מאוחר יותר הורחק סוזה ושתי דקות לסיום המחצית ראה גם דויד קורטז אדום וחטאפה נשארה בתשעה שחקנים. במחצית השנייה כבר הפכה סביליה את התוצאה בגדול וללא בעיות מול חטאפה החסרה. חסוס נבאס הישווה בדקה ה-46, לואיס פביאנו (67) ופרדי קאנוטה (70) הוליכו את הקבוצה ליתרון ואלכסנדר קרזאקוב השלים 8 דקות לסיום.

אלא שהמשחק עמד בצילו של אירוע שכולנו מקווים שייגמר בטוב. אנטוניו פוארטה, שחקן סביליה ונבחרת ספרד, לקה בדום לב ופונה לבית חולים. "הוא במצב יציב, הכרתו שבה אליו והדופק חזר", אמר חוסה מריה קרוז, מנכ"ל הקבוצה. פוארטה בן ה-22 הובל במחצית הראשונה אל מחוץ למגרש בכוחות עצמו, והתקשורת הספרדית מדווחת שלאחר ההתמוטטות נפל שוב בחדר ההלבשה.


במשחק נוסף: מורסיה - סראגוסה 1:2

למורסיה: אלבארו מחייה 18, פרננדו באיאנו 63. לסראגוסה: ריקרדו אוליביירה 30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully