וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - בית"ר ירושלים: נמשכת הלוחמה הפסיכולוגית

אורי שליו ולי בוץ

25.8.2007 / 12:52

עידן טל המשיך את הלך הרוח בימים האחרונים ואמר: "הפועל כבר חוששים מאיתנו". גיא לוזון צפוי לעלות עם אותו הרכב שפתח בנתניה

בית"ר ירושלים סיימה היום (שבת) את הכנותיה למשחק מחר בבלומפילד נגד הפועל תל אביב. נראה שלא צפויים שינויים בהרכב, שיהיה זהה לזה שפתח במשחק הניצחון על בני יהודה.

חולית ההגנה תכלול את אריק בנאדו, שהתגבר על פציעתו מהשבוע שעבר, ואת שמעון גרשון, שחוזר הביתה לקבלת פנים נוסח אוהדי הפועל תל אביב. אבירם ברוכיאן, חן עזריאל, דוד אמסלם, עמית בן שושן השב מפציעה, וצמד הזרים רומולו ומירוסביץ' - ימתינו לתורם על הספסל. מי שנעדר מהאימון הבוקר היה עמרי אפק החולה, שבספק למשחק מחר. מי שייעדר בוודאות הוא הבלם הפצוע תומר בן יוסף.

המשחק, מן הסתם, מעורר עניין רב בבירה וכ-5,000 ירושלמים יעשו את דרכם לאיצטדיון בלומפילד. שחקני הרכש של האלופה קיבלו "תדרוך" מאוהדי הקבוצה על חשיבות המשחק והיריבות בין הקבוצות.

עידן טל הפנים והתייחס למשחק באתר הרשמי של בית"ר ירושלים ואמר: "הפועל כבר חוששים מאיתנו בגלל המשחק הקודם, שהיה משחק רציני לכל דבר. קבוצות ברמה הזאת וביריבות הזאת רוצות לנצח כל משחק ביניהן, אבל זה משחק חדש שמתחיל ב-0:0 והמשחק הקודם כבר לא רלוונטי. אנחנו צריכים לעבוד קשה ולהגיע למשחק כמו שצריך".


3 פריטים לחובבי הסטטיסטיקה :

-בית"ר ירושלים לא ניצחה בבלומפילד את הפועל תל אביב 7 שנים.

-בשלושת משחקי הפתיחה (2 גביע הטוטו ואחד ליגה) הפועל תל אביב לא כבשה, בית"ר ירושלים לא ספגה.

-גם בשנה שעברה נפגשו שתי הקבוצות במחזור השני, אז יצחק שום אימן את האדומים. עמרי אפק ועמית בן שושן הפכו פיגור לניצחון בחמש הדקות האחרונות.

הרכב משוער: טברטקו קאלה יואב זיו, כריסטיאן אלבארז, שמעון גרשון, אריק בנאדו, עידן טל, דרק בואטנג, גל אלברמן, מיכאל זנדברג, ברק יצחקי, טוטו תמוז.

לוזון לא משנה הרכב

ביום שני תדע הפועל ת"א האם היא מסיימת את דרכה באירופה בעקבות ההתפרעויות בשירוקי, אולם 24 שעות לפני כן תחכה לה האלופה בית"ר ירושלים בבלומפילד, שם יארחו האדומים לראשונה מזה כשלושה חודשים. "טוב לחזור לבלומפילד", אמר היום אחד השחקנים, "לא שיחקנו בבית מאז הדרבי בסיום העונה שעברה, הלוואי ונצליח לשחזר את אותה תוצאה מהמשחק מול מכבי".

פרט לקובי סוויסה וגליל בן שאנן הפצועים, סגל השחקנים המלא יעמוד לרשותו של המאמן גיא לוזון במשחק, כולל החלוץ הברזילאי פאביו ג'וניור, שכבר זכה לדקות ליגה ראשונות מול מכבי נתניה בשבוע שעבר. עם זאת, מי שצפוי לפתוח בחוד לצידו של ליאור אסולין מול האלופה הוא עדי סבג הצעיר.

בתוך כל המהומה רוססו כתובות נאצה על ביתו של אסולין. בין היתר נכתב על קירות ביתו: "איתנו לא מתעסקים", ונכללו גם איומים על חייו של השחקן.

יתר ההרכב יישאר אף הוא זהה ל-11 שפתחו בקופסא, מה שאומר שואליד באדיר ואנסומבו ימשיכו לאייש את הקישור האחורי, כשאת יתר הקישור ישלימו אבדג'י וברוך דגו. ראובן עובד ימשיך לפתוח על הספסל.

יותר מעשרת אלפים צופים כבר הבטיחו את מקומם בבלומפילד למחר ובהפועל מצפים לאצטדיון מלא.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, רמי דואני, גבריאל דוס סנטוס, יגאל אנטבי, ואליד באדיר, מזואה אנסומבו, אבדג'י, ברוך דגו, ליאור אסולין, עדי סבג (פאביו ג'וניור).

עדכון ראשון: 25.8.07, 19:45
עדכון אחרון: 26.8.07, 12:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully