וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן ממשיכה לדהור

25.8.2007 / 18:17

הביסה 0:3 את האנובר והשיגה ניצחון שלישי ברציפות. דורטמונד, שטוטגרט וורדר ברמן השיגו ניצחונות ליגה ראשונים העונה

המחזור השלישי של הליגה הגרמנית לא הביא בשורות מסעירות. שטוטגרט האלופה ניצחה לראשונה העונה, ורדר ברמן השיגה גם היא 3 נקודות, אבל הכותרת היא כרגיל באיירן מינכן, ששוב הוכיחה שהיא מעל הליגה.


באיירן מינכן - האנובר 0:3

הבווארים ממשיכים לדהור והפעם רמסו את האנובר הצנועה. לוקה טוני החזיק את האוהדים המקומיים במתח במשך 28 דקות עד שכבש את הראשון. אלטין להלה האורח הורחק על סף המחצית וצמד של מארק ואן בומל (69) וחאמיט אלטינטופ (86) השלימו את השלישייה.


נירנברג - ורדר ברמן 1:0

כמו שטוטגרט, גם ברמן פתחה לא טוב את העונה והיום עבדה קשה בשביל ניצחון ליגה ראשון. מרטין הרניק כבש בדקה ה-69.


שטוטגרט - דואיסבורג 0:1

האלופה פתחה את העונה בצורה רעה ולא הצליחה לייצר ניצחון בשני המחזורים הראשונים של העונה. היום בגוטליב דיימלר שטאדיון מול העולה החדשה היא סימנה את הוי הראשון שלה. מריו גומז כבש עשר דקות לפני ההפסקה. הקבוצה של ארמין פה מתאוששת קמעה, דואיסבורג ספגה הפסד שני רצוף.


דורטמונד - אנרג'י קוטבוס 0:3

אפס נקודות, זה מה שהיה לצהובים מחבל הרוהר לאחר שני מחזורים. המאמן תומאס דול, שפוטר באמצע העונה שעברה מהמבורג, והציל את דורטמונד מירידה כבר חשב ששכח לאמן, אלא שהיום בווסטאפלנשטאדיון, האיצטדיון הכי ביתי בגרמניה, הצהובים סוף סוף התחברו. 44 דקות עברו עד שפלוריאן קרינגה כבש את הראשון. דייגו פרננדו קלימוביץ' הוסיף צמד בדקות 70 ו-84 ודורטמונד שיפרה את מאזן השערים שלה אחרי ההפסד המשפיל בדרבי לשאלקה.


לברקוזן - קרלסרואה 0:3

המארחים השיגו נקודה משש ולא כבשו שער בליגה, עד המשחק מול העולה החדשה, עליה התפוצצו. תוך רבע שעה התרומם הביי ארינה עם שלישייה. בדקה ה-20 מאלק פרנץ מקרלסרוהה כבש, אבל לרשת הלא נכונה. שבע דקות אחר כך מנואל פרידריך הכפיל את היתרון. בדקה ה-35 מלך השערים של הבונדסליגה אשתקד, החלוץ היווני המצוין תאופניס גקאס, שהגיע מבוכום, הרשית בפעם השלישית. לברקוזן התרוממה מעט, בעוד העולה החדשה מאבדת קצת גובה.

ארמיניה בילפלד - הרטה ברלין 0:2
לבילפלד: יוניס מאסמנידיס 52, ארתור וישניארק 90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully