וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסה יפתח את הפורמולה 1 הטורקי

25.8.2007 / 15:06

הברזילאי של פרארי זכה בפול פוזישן אחרי שהקדים את לואיס המילטון ממקלארן: "אני אוהב את המסלול הזה". רייקונן סיים שלישי, אלונסו רביעי

כולם יודעים שפיליפה מאסה אוהב את מסלול הפורמולה 1 באיסטנבול, טורקיה, ואם מישהו שכח, הרי שהמאבק היום (שבת) על הפול פוזישן היווה תזכורת לכך. הברזילאי, שרשם באיסטנבול את הפול פוזישן הראשון שלו והניצחון הראשון שלו (2006), צלח ללא תקלות את המסלול הטורקי הלוהט שסבל מחום של 35 מעלות, הקדים את לואיס המילטון, וזכה בפול פוזישן של איסטנבול אחרי שעצר את השעון על 1:27.329 דקות.

"היה מאבק גדול בינינו ובמאמץ האחרון הצלחתי במשימה. המירוץ יהיה קשה מאוד, וזו התחלה טובה. אני אוהב את המסלול הזה, הוא מאוד טכני", אמר הברזילאי של פרארי, ששנטל את ההובלה בסקטור השלישי. במהלך החלפת הצמיגים האחרונה לא נרשמו תקלות אצל אף אחד מהמתחרים, אך אט אט חברו של מאסה בפרארי, קימי רייקונן ונהגה של קבוצת מקלארן, לואיס המילטון שיפרו את זמני ההקפות, וכמעט הדביקו את הפער מהברזילאי.

ההקפה האחרונה היתה מתוחה, וסיומת טובה של מאסה הבטיחה לו את הניצחון, כשהוא מקדים את לואיס המילטון. רייקונן סיים שלישי, ואילו אלוף העולם פרננדו אלונסו ייצג את קבוצת מקלארן מהמקום הרביעי בלבד. את השישייה הראשונה חתמו שני נהגיה של BMW, הפולני רוברט קוביצה והגרמני ניק היידפלד.

לואיס המילטון אמר בסיום: "אני די מרוצה, איבדתי קצת זמן בסיבוב האחרון, אבל עדיין זו תוצאה טובה לקבוצה. היו לנו שלושה שבועות להתכונן, ואני חושב שאנו מביאים איתנו חבילה יפה למירוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully