וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד כבר לא יכולה לחכות

25.8.2007 / 13:56

הליגה הספרדית נפתחת עם דרבי לוהט בין ריאל לאתלטיקו (21:00, 5+), וחטאפה הצנועה תנסה להפתיע בחוץ את סביליה (23:00, 5+ לייב)

הגרלת הליגה הספרדית סידרה מפגש לוהט במחזור פתיחת עונת 2007/08, וזהו כמובן הדרבי של מדריד בו תארח האלופה ריאל את הטוענת לכתר אתלטיקו (21:00, ספורט 5+).

לאחר שאלופת ספרד שפכה עשרות מיליוני דולרים על רכש חדש ונוצץ, הלחץ בסנטיאגו ברנבאו יהיה העונה עצום. הציפיות ביציעים עצומות והשחקנים החדשים כמו אריאן רובן, גבריאל היינצה, רויסטון דרנטה, ווסלי שניידר וחאבייר סביולה, יצטרכו לספק את הסחורה כבר משריקת הפתיחה. על הכל ינצח המאמן החדש, הגרמני ברנד שוסטר, שנכנס לנעליו העצומות של פאביו קאפלו, ותהיו בטוחים שהוא לא יקבל אפילו דקת חסד.

מי שמדאיג את אוהדי ריאל לפני הדרבי, הוא השוער איקר קאסיאס, שפצוע בברכו הימנית ובספק למשחק. ירז'י דודק הפולני נמצא בהיכון על ספסל הלבנים, וההחלטה אם לשתפו בהרכב הפותח תקבע בסמוך מאוד למועד המשחק.

היריבה אתלטיקו מדריד ערכה הקיץ רכש עצום, במטרה להתמודד על האליפות. חוזה אנטוניו רייס חצה את הקווים ועבר מהברנבאו לויסנטה קלדרון, כדי להצטרף לדייגו פורלאן, לואיס גרסיה, ראול גרסיה וסימאו סברוסה, במאבק על הכתר הספרדי. לנשיא אתלטיקו, אנריקה סרזו, נמאס לחסות בצילה של ריאל, ואחרי שבקיץ הוא פתח את הארנק, כדאי למאמן חאבייר אגירה לא לפשל העונה.

סביליה - חטאפה (23:00, ספורט 5+ לייב)

מפגש מסקרן נוסף שזימנה לנו הגרלת הלה ליגה ייערך בסביליה, שם תתמודד קבוצתו של חואנדה ראמוס נגד חטאפה. שתי הקבוצות נפגשו בשלהי העונה שעברה בגמר גביע המלך, והיתה זו ידה של סביליה על העליונה עם ניצחון 0:1.

סביליה, מחזיקת גביע אופ"א למי שהספיק לשכוח, תקווה לרגל מאופסת של חלוצה פרדי קאנוטה, וליכולת גבוהה של השוער אנדרס פאלופ בין הקורות, כדי להבטיח ששלוש הנקודות ישארו בבית. חטאפה הקטנה והצנועה החתימה בקיץ את המאמן ושחקן העבר הדני, מיכאל לאודרופ, בתקווה שיוביל את הקבוצה הקטנה ממדריד לעונה לא פחות טובה מזו שחלפה, בה סיימה תשיעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully