וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד ניצחה 0:1 את מכבי חיפה

25.8.2007 / 21:10

הקבוצה מהכרמל, אימפריה בעבר הלא רחוק, הפסידה 1:0 לחניכיו של חזן ואחרי שני מחזורים מגרדת את התחתית ללא שער ונקודות

האמת? התרגלנו. מתישהו באמצע העונה שעברה זה נראה כמו משבר חולף, מאוחר יותר נדמה היה שאחרי הקיץ זה יעבור, אבל היום זו כבר מציאות. מכבי חיפה קבוצה בינונית. קבוצות גדולות וטובות כבר התקשו לצאת עם נקודות מאצטדיון הי"א, אז שמכבי חיפה של היום תצליח?

הקרדיט מגיע למ.ס אשדוד ולאלון חזן, אבל אליהם נחזור עוד מעט. קודם כל על הקבוצה הטובה והמפוארת של הכדורגל הישראלי בשנות ה-2000. מי שחשב שהמעידה מול סכנין הייתה חד פעמית ונגזרה מההכנה הלקויה, טעה. חומר השחקנים של חיפה פשוט לא טוב.

שלומי ארבייטמן שוב לא הוכיח שהוא ראוי לחולצת הרכב בקבוצת צמרת והיה גרוע בדיוק כמו בשבוע שעבר. קצת מוזר שדווקא בתקופה כזו הילד הזה מתקוטט דרך התקשורת עם הקבוצה שלו על רקע גובה המשכורת המוצעת לו. שייקח עכשיו מה שנותנים לו כי הוא עדיין לא הוכיח שהוא שווה יותר. וזה לא נגמר שם. דקל קינן כבר שחקן נבחרת, אבל שוב התברר שהוא שחקן לא יציב, פזיז, שלא נותן מספיק ביטחון בהגנה. בקיצור לא אריק בנאדו. זה נמשך גם בקישור. לוקאש סורמה קיבל צ'אנס נוסף, פאוליניו אולי יתברר כשחקן גדול, אבל בינתיים שאבייר דירסאו שווה יותר משניהם. וכשיניב קטן בינוני, בוקולי עצבני וליאור רפאלוב יושב על הספסל, לירוקים אין מה למכור. אולי גביע בטעות.

מול הקבוצה המפורקת מהכרמל התייצבה קבוצה שסיימה ב-1:1 מול מכבי תל אביב בחוץ והייתה מאוכזבת עד כאב. מ.ס אשדוד שיחררה בקיץ את יניב עזרן, היא פתחה את העונה עם טלאים ותחבושות במרכז ההגנה, אבל היא ממשיכה להשיג תוצאות מרשימות.

משהו טוב קורה במגרש של המכללה. קובי דג'אני הגיע ומיד פרח. רחמים צוקול כבר משחק כמו שחקן עם היסטוריה של 3-4 שנים בליגה ושי הולצמן ממשיך לכבוש. היום הוא עשה את זה בדקה ה-18 וגם החמצת פנדל שלו בדקה ה-40 לא הצליחה לקלקל את הניצחון.

מכבי חיפה שיחקה הערב 50 דקות בעשרה שחקנים אחרי שגוסטבו בוקולי הורחק. פעם היא אולי הייתה מצליחה להתאושש, היום, ברגע שתבריזי הראה לקשר הברזילאי את הדרך החוצה, כבר יכולנו לרשום לאשדוד עוד שלוש נקודות בטבלה.

על החבורה של אלון חזן עומדים לעבור עוד שבועיים שקטים עד מחזור הליגה הבא. בימים כאלו רוני לוי היה שמח להגיע דרומה ולמצוא קצת שקט בעצמו. בכרמל כבר משחיזים את הסכינים.

מהלך המשחק

דקה 18: גול! דג'אני הכניס כדור מצוין לשי הולצמן, שהתקדם ומול דוידוביץ' בעט שטוח לפינה הימנית. 0:1 לאשדוד.

דקה 36: הדזמנות ראשונה לחיפה. רוסו הגביה כדור משמאל, ארבייטמן הגיע אבל נגח החוצה ממצב נוח.

דקה 40: מיקי עטיה שיגע את ההגנה הירוקה ובעט, הכדור נהדף למליחי, שבעט ובוקולי הדף בידו. הברזילאי הורחק, אבל הולצמן בעט את הפנדל למרכז ודוידוביץ' הדף.

דקה 56: דג'אני בעט כדור אדיר מחוץ לרחבה, אבל הכדור חלף סמוך לקורה של דוידוביץ'.

דקה 84: חמד נגח אחרי טעות של ההגנה האשדודית, אבל הכדור יצא לחוץ.

דקה 90+3: רפאלוב הגביה משמאל, הכדור חלף לרוחב השער ויצא החוצה.

מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, מיקי עטיה, מאור זוהר, אדיר טובול, רחמים צוקול, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, קובי דג'אני (יוסי אופיר 77), דוד רביבו (אנדרס איימאר 78), עידן מליחי (אלן מסודי 64), עידן שריקי, שי הולצמן.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דייגו קרוסה, דקל קינן, אדורם קייסי, לוקאש סורמה (תומר חמד 75), פאוליניו, ג'ובאני רוסו (מאור מליקסון 61), גוסטבו בוקולי, יניב קטן, שלומי ארבייטמן (ליאור רפאלוב 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully