וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוחות של פלייאוף נושבות משיקגו

25.8.2007 / 12:03

הקאבס ניצחו וניצלו הפסדים של מילווקי וסט. לואיס כדי לברוח ב-NL מרכז. בוסטון מחצה את הוייט סוקס בדאבל הדר בעיר הרוחות

שיקגו וייט סוקס - בוסטון 11:3
שיקגו וייט סוקס - בוסטון 10:1

זה היה ערב אולטימטיבי עבור הרד סוקס, שלא רק טאטאו את הגרביים בדאבל הדר, אלא גם ראו את היאנקיז מפסידים בדטרויט. הפער בין הקבוצות כרגע - 6.5 משחקים.

במפגש הראשון של הערב קצר הטוען לסיי יאנג, ג'וש בקט, את נצחונו ה-16 העונה (הראשון להגיע לכך במייג'ורס), 3:11 על ג'ון גארלנד. ג'ייסון וריטק סיים עם הומר וארבעה ריביז, ג'וש פילדס עם הומר לשיקגו.

המשחק השני היה עוד יותר חד צדדי, כשקורט שילינג עלה לגבעה מול ג'ון דאנקס. דווקא שיקגו עלתה ראשונה על הלוח, אבל אינינג רביעי וחמישי מאסיבי, שכללו תשע ריצות ושני הומרים של דייויד אורטיז, גרמו לגרביים הלבנים להישאר הרחק מאחור. שילינג הגיש שישה אינינגים וטיגן שלושה חובטים בדרך לניצחון, כשחואן אוריבה חובט עליו להומר.


דטרויט - ניו יורק יאנקיז 6:9

אחרי 11 אינינגים חבט קרלוס גיין להומר בן שלוש ריצות על שון הן, והעניק לטייגרס ניצחון ראשון בסדרה משמעותית, שהמרוויחה העיקרית ממנה עשויה להיות סיאטל, הנאבקת עם השתיים על הויילד קארד. דטרויט הובילה 3:6, אבל באינינג החמישי השוו היאנקיז. ניו יורק צנחה למרחק של שלושה משחקים מהמארינרס, למרות ההומר ה-43 העונה של אלכס רודריגז. רוג'ר קלמנס אסף עוד צ'ק בהופעה עלובה של חמישה אינינגים ושש ריצות חובה. צ'אד דרבין עם הניצחון.


קנזס סיטי - קליבלנד 1:2

האינדיאנס לא הצליחו לשמור על המרחק מדטרויט, והפער הצטמק ל-1.5 משחקים בין השתיים. ג'ון בייל רשם ניצחון אחרי שלושה אינינגים מתוך הבולפן, ג'ואקים סוריה עם השמירה. סי סי סבאתיה עם ההפסד, למרות משחק מלא של שמונה אינינגים ושש קטילות.


טקסס - סיאטל 4:2

המארינרס ממשיכים ללהוט, נושפים בעורפם של האיינג'לס ומטגנים בזה אחר זה את יריבותיהם. הומר לחוזה גיין ועוד משחק מצוין של אישירו סוזוקי, עם שלוש חבטות, סייעו לפליקס הרננדז לנצח עם שישה ושבעה ולג'יי ג'יי פאץ לקצור שמירה מספר 37 העונה. סיאטל ניצחה שבעה משמונת משחקיה האחרונים. דייויד מרפי עם הומר לטקסס, קווין מילווד עם ההפסד.


לוס אנג'לס איינג'לס - טורונטו 0:3

המלאכים היו צריכים מישהו שיצעד קדימה עבורם לפני שסיאטל כובשת את הפסגה. המישהו הזה היה ג'רד וויבר, שעם שישה וחמישה השתיק את מחבטי הבלו ג'ייז, כשהבולפן ופרנסיסקו רודריגז (שמירה 32) מגבים אותו. הפסד לרוי האלאדיי, שכמו סבאתיה גמא משחק מלא של שמונה אינינגים.


בולטימור - מינסוטה 7:4

הטווינס עדיין לא אמרו נואש. רק 5.5 משחקים מפרידים בינם לבין הפסגה, וכל עוד קליבלנד ודטרויט לא מתייצבות, הכל פתוח. יוהאן סנטנה רשם את הניצחון ה-14 שלו העונה, אבל גם ארבע ריצות חובה בשבעה אינינגים. הוא חישמל שבע ציפורים. טוריי האנטר, ג'סטין מורנו וג'ייסון קובל עם הומרים למיני, ג'ו ניית'ן עם השמירה. קורי פטרסון, מיגל טחאדה וניק מרקאקיס לא הושיעו את ג'ים הואי מהפסד למרות הומרים משלהם.


במשחק נוסף: טמפה ביי - אוקלנד 2:12

NL: ההפסד שלכם, הרווח שלנו

אריזונה - שיקגו קאבס 6:2

שון מרשל הגיש שישה אינינגים וטיגן חמישה חובטים, ושיקגו ממשיכה את מסע הפלייאוף שלה, כשהיא מובילה ב-1.5 משחקים על מילווקי. ז'ק ג'ונס המושמץ רשם ארבע חבטות, ריאן דמפסטר שמר והעניינים בעיר הרוחות (מצדה הקאבי) נראים טוב. מייכה אווינגס לא הצליח לנצח ולרשום צמד הומרים הפעם באריזונה, אבל היי - אחד הוא רשם, הרביעי שלו העונה. טרנד יפה צומח לו ב-MLB.


סט. לואיס - אטלנטה 7:2

נתחיל בחדשות המעציבות של היום: אטלנטה שיחררה את הקלוזר בוב "השולת!!!!11" וויקמן, ואנחנו מרכינים ראש. בטח עכשיו היאנקיז יקחו אותו לבולפן המגעיל שלהם. בכל מקרה, ג'ון סמולץ הגיש שמונה אינינגים ופירק שישה חובטים, כשהוא גובר על קיפ וולס החלש. סט. לואיס, שהייתה מאוד קרובה לכיבוש הפסגה לפני השבוע שעבר, ממשיכה להתרחק מהיעד.


פילדלפיה - סן דייגו 14:3

עדיין לא ספטמבר, ונראה שהפיליז הרימו ידיים. גרג מדוקס עשה היסטוריה (נו - עם כל כך הרבה היסטוריות בליגה הזו, זו רק עוד אחת), כשהפך למגיש הראשון שמנצח עשרה משחקים לפחות במשך 20 עונות רצופות (היי, היי - לא מזלזלים, אבל רבאכ, כמה אפשר?). מדוקס הגיש שבעה אינינגים, והפאדרס עושים קולות מאוד מאיימים במסע המזרח שלהם. מילטון בראדלי ואדריאן גונזאלס סיימו עם צמד הומרים כל אחד, כששלושה מההומרים על הראש של ג'יימי מוייר.


ניו יורק מטס - לוס אנג'לס דודג'רס 2:5

בילי וגנר כמעט סיבך שוב את המטס, אבל יצא מהברוך וניו יורק פתחה את הסדרה ברגל ימין. אוליבר פרז המעולה הגיש שבעה אינינגים ואוורר שישה חובטים, כדי לקצור את הניצחון ה-12 שלו. דייויד רייט עם הומר מספר 23 העונה על בראד פני, ניו יורק עדיין בטוחה דיה בראש המזרח.


סן פרנסיסקו - מילווקי 6:11

האם זה הסוף עבור הברוורס, שמתעקשים לצעוד לעבר עוד עונה של מאזן שלילי? בארי בונדס חבט להומר מספר 761 וסייע לנוח לאורי החלש לרשום את הניצחון, כשהוא רושם גם הומר על כריס קפואנו המרוסק. קפואנו, שהיה חלש מאוד העונה למרות שהיה אמור להיות אחד האסים של הברוורס, עלה מהבולפן, וספג ארבע ריצות. גם קווין פרנדסן חגג עליו עם הומר. ריקי וויקס ירה מעבר לגדר במילווקי.


במשחקים נוספים:

יוסטון - פיטסבורג 8:3
פלורידה - סינסינטי 5:3
קולורדו - וושינגטון 5:6

תמונת מצב לפלייאוף

AL מזרח:

בוסטון 5178
יאנקיז 57:71 (6.5 משחקים מאחור)


מרכז:

קליבלנד 57:70
דטרויט 59:69 (1.5 משחקים מאחור)
מינסוטה 63:65 (5.5)


מערב:

איינג'לס 53:75
סיאטל 53:73 (משחק אחד מאחור)


NL מזרח:

ניו יורק מטס 55:72
פילדלפיה 61:66 (6 משחקים מאחור)
אטלנטה 62:67 (6 משחקים מאחור)


מרכז:

שיקגו קאבס 61:66
מילווקי 63:65 (1.5 משחקים מאחור)
סט. לואיס 64:61 (4 משחקים מאחור)


מערב:

אריזונה 57:72
סן דייגו 58:69 (2 משחקים מאחור)
דודג'רס 62:66 (5.5 משחקים מאחור)
קולורדו 63:65 (6.5 משחקים מאחור)


ויילד קארד AL:

1. סיאטל
2. ניו יורק יאנקיז (3משחקים מאחור)
3. דטרויט (5משחקים מאחור)
4. מינסוטה (9 משחקים מאחור)


ויילד קארד NL:

1. סן דייגו
2. פילדלפיה, אטלנטה (3 משחקים מאחור)
4. דודג'רס (3.5 משחקים מאחור)
5. מילווקי/קולורדו (4.5 משחקים מאחור)
7. סט. לואיס (7 משחקים מאחור)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully