וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין וקרית שמונה נפרדו בתיקו 0:0

25.8.2007 / 18:49

אחרי ההתלהבות מהמחזור הראשון, הציגו שתי העולות, קרית שמונה ובני סכנין, משחק איטי ומשעמם להחריד, שלא ראוי לליגת העל, ונפרדו ב-0:0

בני סכנין אירחה היום (שבת) את הפועל עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור השני של ליגת העל ונפרדה ממנה בתיקו 0:0.

במחזור הקודם שתי העולות החדשות השיגו ניצחונות מצוינים. חניכיו של אלישע לוי עשו זאת בחוץ נגד מכבי חיפה ואילו הקבוצה של בן שמעון השיגה את שלוש הנקודות בבית מול מכבי הרצליה. אחרי התצוגות הנפלאות של שתיהן שיערנו כי חגיגה תהיה היום באצטדיון דוחא, בטח עם האוהדים הצבעוניים של בני סכנין. אבל השחקנים על המגרש, אולי כתוצאה מהחום הכבד ששרר בסכנין, היו רחוקים מלהראות רמה שמתאימה לליגת העל.

ייתכן שהמפגש המוקדם ביניהן כבר במחזור השני הזכיר להן את ימי הליגה הלאומית העליזים, מכיוון שהרמה דמתה לליגה שנייה, אם לא פחות. למרות המשחק המאכזב מאוד, שתי הקבוצות רושמות נקודה נוספת במאזנן, שתוכל לעזור להן בימים קשים בהם ייאבקו ככל הנראה כנגד הירידה.

עבאס סואן, שחזר עם קרית שמונה, למשחק נגד קבוצת האם שלו חגג משחק מספר 100 בליגת העל, נקודה ראויה לציון, רק חבל שבמשחק כל כך חלש. גם איליה יבוריאן, שהעלה את הקבוצה של בן שמעון בעונה שעברה, עבר צד והתייצב מהעבר השני של המתרס, אבל גם הוא נדבק בחולשה הכללית ולא תרם הרבה.

מהלך המשחק

דקה 14 - מאור בוזגלו הרים כדור חופשי מסובב פנימה, יבוריאן כמעט הצליח לנגוח משני מטר, אבל הכדור חמק החוצה.

דקה 23 - יובל אבידור קיבל כדור מצוין אל תוך הרחבה ובעט, כהן הדף, אבידור שלח את הריבאונד פנימה, אבל בוחבוט פסל את השער מכיוון שהכדור עבר את קו הרוחב לפני הבעיטה השנייה.

דקה 25 - עבאס סואן שיחרר בעיטה חופשית מכ-25 מטרים, שטסה סמוך לקורה של מאיר כהן.

דקה 29 - האורחים המשיכו לתקוף ולסכן את שערו של כהן. גיא צרפתי שלח בעיטה חופשית מצוינת מעל החומה, כהן הציל את סכנין מספיגה.

דקה 34 - ג'ון קולמה הריץ את בוזגלו, שהכניס פנימה לרחבה. יבוריאן לא הגיע לכדור וטען להכשלה, בוחבוט סימן להמשיך.

דקה 49 - מאור בוזגלו חדר לרחבה מצד שמאל, עבר שחקן ושיחרר בעיטה לא חזקה. שביט אלימלך קלט ללא בעיה.

דקה 58 - מאור בוזגלו, שמופקד על הכדורים החופשיים בסכנין, הגביה כדור חופשי. סימיוני, שנכנס כמחליף, נגח טוב לפינה, אבל אלימלך עצר.

דקה 84 - עבאס סואן פילס דרך ושלח בעיטה חלשה, שנהדפה בהגנת סנכין. ירו בלו, מחמיצן ידוע, ניסה לדחוק מחמישה מטרים, אבל הכדור שלו הלך לקורה. סכנין ניצלה.

הרכבים:

בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאוניד קרופניק, באסם גנאים, חיים בנון (ליאנדרו סימיוני, 54), ג'ון קולמה, חאלד חאליילה, חאמד גנאים (לירון וילנר, 78), מאור בוזגלו (עלא אבו סלאח, 93), איליה יבוריאן.

הפועל קרית שמונה: שביט אלימלך; ברק בכר, יניב לביא, סלאח חסארמה, עמיר נוסבאום; עבאס סואן, עמנואל אמנגואה, גואל צ'ירסאווה (פטר אופורי-קוואה, 61), גיא צרפתי (בני בן זקן, 73); יירו בלו, יובל אבידור (יוסי דורה, 76).

בן שמעון: "אפשר היה לשחק כדורגל יותר טוב"

בשבוע שעבר הוא היה מאושר עד הגג, היום מאופק. רן בן שמעון מאמן קרית שמונה אמר בסיום: "משחק לא טוב של שתי הקבוצות, שבאו אחרי ניצחונות גדולים והשתדלו מאוד לא להפסיד. אנחנו עדיין מנסים לצאת מהתדמית שנילחם נגד הירידה, מכיוון שיש לנו קבוצה טובה.

"אפשר לשחק כדורגל יותר טוב ממה שהיה פה, למרות מזג האוויר החם. יש לנו עוד הרבה דברים לשפר. בסך הכול אחרי שני מחזורים יש לנו ארבע נקודות וזה בסדר".

אלישע לוי היה מאוכזב, אך גם מרוצה: "כל משחק הוא אחר. במחצית הראשונה לא הסתדרנו עם הכדורים הארוכים של גיא צרפתי שהביכו אותנו. קרית שמונה היא קבוצה טובה. המחצית השנייה הייתה כולה שלנו, אבל יש עוד מה לשפר. עשינו הכול כדי לנצח, מצד שני אסור להפסיד".

לוי גם התייחס לתוספת של כמיליון שקל לתקציב הקבוצה: "ברגע שתהיה לנו הזדמנות, נביא עוד 2-3 שחקנים. אנחנו צריכים שחקנים בכל החוליות. מאיר כהן הוא שוער מצוין, אבל חייבים עוד שוער ברמה גבוהה ועוד שחקן בהגנה ובהתקפה".

שוער בני סכנין מאיר כהן: "היה משחק קשה. אני בא לעשות את העבודה שלי כל משחק. אני שמח שהצלחתי לסכל את המצבים של קרית שמונה, וגם נקודה זה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully