וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוכום העפילה לפסגת הבונדסליגה

24.8.2007 / 23:49

גברה 1:2 על המבורג, וחלפה על פני באיירן מינכן, שתשחק בשבת מול האנובר. מנשנגלאדבך הובסה 4:1, קולאוטי שיחק 12 דקות, ונפצע

אחרי ההפסד של המבורג בפתיחת משחקי המחזור השלישי בבונדסליגה (2:1 לבוכום), באיירן מינכן נותרה הקבוצה המושלמת היחידה בגרמניה. הגלאקטיקוס של היצפלד מארחים את האנובר במשחק המרכזי של המחזור השלישי, ולא נראה כי דווקא זו המשוכה שתבלום את הבווארים. ורדר ברמן ושטוטגארט, שספגו מהלומות קשות בשבוע שעבר, ירצו להתאושש, בעוד שאלקה תקווה להמשיך ביכולת הטובה ולהישאר צמודה לבאיירן.

חלוץ נבחרת ישראל רוברטו קולאוטי ערך הערב את הופעת הבכורה שלו במדי מנשנגלאדבך, כשזו הובסה 4:1 על ידי מיינץ במחזור השלישי בליגה השנייה בגרמניה. קולאוטי נכנס בדקה ה-78, ואף נפצע בסיום המשחק. קבוצתו מדורגת במקום ה-12.

בוכום - המבורג 1:2

חוץ מבאיירן, כאמור, המבורג הייתה היחידה עם שש נקודות, עד שהגיעה בוכום. סטניסלב ססטאק העלה את המארחת ליתרון לפני הירידה למחצית (45), ההרחקה של וינסנט קומפאני רק הקשתה עוד יותר על האורחים, ואז דניאל אימהוף (83) סגר את הסיפור עבור בוכום, שעלתה לפסגה לראשונה זה תקופה ארוכה, עם 7 נקודות מ-9 אפשריות. רפאל ואן דר וארט, שעדיין לא עוזב לולנסיה, רק צימק בפנדל בדקה ה-86.

באיירן מינכן - האנובר

באיירן אומנם תיאלץ להסתדר בלי קלוסה הפצוע, אבל כשלוקה טוני חד בחוד וריברי מלהטט באגף, זה לא כזו אבידה משמעותית. הקבוצה של היצפלד הבקיעה שבעה שערים בשני משחקיה הראשונים, דבר שייאלץ את ההגנה האורחת להיערכות מיוחדת. בשנה שעברה האנובר עקצה באליאנז ארינה עם ניצחון 0:1. מישהו מהמר שזה יקרה גם הפעם?

שטוטגארט - דואיסבורג

האלופה עדיין לא הצליחה להתניע כראוי את המכונה שהביאה לה את התואר אשתקד, אבל בבית, מול העולה החדשה, זו הזדמנות יחסית נוחה כדי להחזיר את הביטחון ולהשיג את הניצחון הראשון העונה. דואיסבורג פתחו את העונה עם ניצחון 1:3 מדהים על דורטמונד, אבל חזרו לקרקע עם הפסד 3:1 בבית לוולפסבורג. מי תתאושש ראשונה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

נירנברג - ורדר ברמן

אחרי ההשפלה מול באיירן, ברמן נוסעת למשחק חוץ קשה מול מחזיקת הגביע. בהמשך השבוע מצפה לה הגומלין הלא קל במוקדמות ליגת האלופות בזאגרב, וחניכיו של תומאס שאף חייבים זריקת אנרגיה, ומהר. מנגד, נירנברג לא מאמינה שתוכל לשחזר את ההצלחה מהעונה שעברה (מקום 6), אבל ניצחון על ברמן בהחלט יהווה הצהרת כוונות עבור "דר קלוב".

בורוסיה דורטמונד - אנרג'י קוטבוס

לדורטמונד אולי יש את הקהל הכי ססגוני בגרמניה, אבל הקבוצה... מה יהיה איתה? הצהובים שחורים פתחו את הבונדסליגה עם שני הפסדים כאובים (3:1 לדואיסבורג ו-4:1 לשאלקה), ותומאס דול קיווה למאזן קצת פחות ביזיוני אחרי שבועיים. מול קוטבוס, שגם היא טרם ניצחה העונה, זה ההסדמנות שלו להרגיש לראשונה את טעם הניצחון.

משחקים נוספים:
ארמיניה בילפלד - הרטה ברלין
באייר לברקוזן - קרלסרואהה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully