וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול רואה את האור

25.8.2007 / 18:45

האדומים יצאו לאצטדיון האור בסנדרלנד וחזרו עם 0:2 קליל, בניון לא נכלל בסגל. צ'לסי ניצחה 0:1 את פורטסמות'. הפסד ראשון למנצ'סטר סיטי

המשחק המרכזי בפרמיירליג ייערך ביום ראשון באולד טראפורד, כשקרב הלחוצות יפגיש בין מנצ'סטר יונייטד לטוטנהאם. ובכל זאת השבת הביאה עלינו שמונה משחקים מרתקים, כשבמרכזם עמד המפגש של מנצ'סטר סיטי המושלמת עד היום, שהתארחה באיצטדיון האמירויות אצל התותחנים של ארסנל והפסידה 1:0. צ'לסי וליברפול ה"ישראליות" ניצחו.

משחקה של קבוצתו של בן סהר, ק.פ.ר, שהיה אמור להתקיים היום (שבת) נגד ברנלי, נדחה עקב מותו של ריי ג'ונס, חלוץ הקבוצה, שנהרג בתאונת דרכים. ג'ונס בן ה-18, שהיה שייך לסגל נבחרת אנגליה הצעירה, רכב על אופנוע כשהתנגש במכונית בדרך אל מותו.

סנדרלנד - ליברפול 2:0

מנג'ר ליברפול רפא בניטז שוב השאיר את יוסי בניון מחוץ לסגל, והקשר הישראלי נאלץ לצפות מהיציע בחבריו מנצחים בחוץ את סנדרלנד 0:2.

האדומים שלטו למן פתיחת המשחק, ותרגמו את יתרונם האיכותי לשער בדקה ה-35, כשאנדרי וורונין השאיר פס קצר למוחמד סיסוקו, שבעט שטוח פנימה וקבע 0:1 לליברפול. על סף המחצית החמיץ פרננדו טורס הזדמנות להכפיל את יתרון ליברפול כשנגח משבעה מטרים, אך קרייג גורדון, שהדף את הכדור לא טוב, זינק וקלט אותו על קו השער.

בדקה ה-51 הגיע טורס להזדמנות נוספת, אבל גורדון היה שם שוב כדי למנוע מסנדרלנד לספוג את השני. לאחר מכן ליברפול הורידה הילוך, אך המארחת האנמית לא השכילה לייצר מצבים ליד שערו של חוזה ריינה. לקראת סיום במשחק ליברפול הגבירה את הקצב, ובדקה ה-86 עלתה ל-0:2, לאחר שאנדריי וורונין קיבל כדור בקצה הרחבה ובעט שטוח פנימה.

לבניטז, שעשה הקיץ מסע רכש מאסיבי, יש פתיחת עונה טובה מאוד ושבע נקודות מתשע אפשרויות עם שני ניצחונות חוץ.

ארסנל - מנצ'סטר סיטי 0:1

סיטי חיפשו את ניצחונם הרביעי ברציפות, מה שהיה מהווה את פתיחת העונה הכי טובה שלהם מאז 1961 וניצחון חוץ ראשון על התותחנים מאז 1972, אבל ייאלצו להמתין אולי לעונה הבאה.

התכולים פתחו את העונה בצורה מרשימה ואיבוד הנקודות הראשון שלהם, היום בלונדון, היה קרוב להיות רווח של נקודה במקרה של תיקו. אלא שססק פברגאס חשב אחרת ושער שלו 10 דקות לסיום הוכיח שלארסנל עדיין יש מה למכור.

צ'לסי - פורטסמות' 0:1

ז'וזה מוריניו חסר את אשלי קול, מיכאל באלאק, ווין ברידג' וריקרדו קרבאליו, אבל העדיף לפתוח עם מיקאל אסיין בעמדת המגן הימני ולהכניס את הרכש, בלטי, מאוחר יותר. הכחולים שוב השיגו ניצחון דחוק, אבל כזה כידוע שווה 3 נקודות. פרנק למפארד כבש בדקה ה-31 והגביר עוד יותר את הלחץ על מנצ'סטר יונייטד, שראתה איך היריבה המושבעת פותחת ממנה פער של שמונה נקודות. טל בן חיים שיחק 90 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

משחקים נוספים

בולטון - רדינג 0:2

ערב המחזור היו וונדררס הקבוצה היחידה שלא השיגה ולו נקודת ליגה אחת. היום זה השתנה בזכות שלושה שערים של גארי ספיד הוותיק (35), ניקולס אנלקה (55) ודניאל בראטן (90).

דרבי - ברמינגהאם 2:1
לדרבי: מאט אוקלי 51. לברמינגהאם: קמרון ג'רום 1, 63.

ווסטהאם - וויגאן 1:1
לווסטהאם: לי בוייר 81. לוויגאן: פול שארנר 76.

אסטון וילה - פולהאם 1:2
לוילה: אשלי יאנג 51, שון מלוני 90. לפולהאם: קלינט דמפסי 6.

אברטון - בלקבורן 1:1
לאברטון: ג'יימס מקפאדן 78. לבלקבורן: רוקה סנטה קרוז 15.

  • עוד באותו נושא:
  • פורטסמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully