וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה-נתניה: שכטר יעמוד לרשות עטר

אריק רחמיאן

24.8.2007 / 11:18

החלוץ של נתניה חזר לארץ עם הצעירה, אך הוא לא צפוי לפתוח. בה לא בסגל, צחי אילוז רוצה לחזור. הרצליה בלחץ, בוקסנבוים צפוי לפתוח

חלוץ מכבי נתניה איתי שכטר שב הבוקר (שישי) לישראל יחד עם חבריו לנבחרת הצעירה. שכטר, שכבש אתמול שער במדי הנבחרת הצעירה במהלך משחק הגמר בטורניר לובאנובסקי ונפצע במהלך המשחק, הגיע היום באופן מפתיע לאימון הקבוצה, ערך אימון מלא ויעמוד לרשותו של עטר מחר למשחק מול מכבי הרצליה.

שכטר, שהתלונן על עייפות, לא צפוי לפתוח. מי שהיה אמור לתפוס את מקומו, החלוץ ג'ורג' בה, התלונן היום על מתיחה בשריר הירך האחורי, לא התאמן עם הקבוצה ולא ייכלל בסגל. בנתניה מייחסים את פציעתו של בה לעובדה שהשחקן הגיע בכושר גופני לקוי וכתוצאה מהמאמצים הגדולים שהשקיע בימים האחרונים. עטר עדיין מתלבט האם לפתוח אם יחיאל צגאי או אמיה טגה, שיבוא על חשבון בה ושכטר.

בנתניה קיבלו בסיפוק רב את דחיית מחזור הליגה הבא, וזאת משום שעל פי התוכניות המקוריות, נתניה - שתשחק ביום חמישי מול לייריה בגביע אופ"א - אמורה הייתה לשוב ולשחק ביום ראשון במסגרת הליגה, דבר שהיה יוצר עומס גדול על השחקנים. במקום משחק הליגה, תצא נתניה שוב להרצליה, והפעם במסגרת המחזור השלישי של גביע הטוטו.

חלוץ נבחרת החופים ומלך השערים של הליגה, הקפטן צחי אילוז, פנה בתיווכו של מאמן נבחרת ישראל בכדורגל חופים, בני לם, וביקש ממנו שיסייע לו לשוב ולשחק במכבי נתניה. כזכור, אילוז שיחק בעבר במדי הקבוצה אצל אורי מלמיליאן. חבר ההנהלה, קובי בלדב, העביר את הבקשה לעטר, ואיציק גניש בתוכנית "ספורט סיטי" של רדיו קול נתניה אישר את הדברים: "אכן הבקשה הגיעה אלינו, אבל צריך לזכור שבמכבי נתניה יש רק אחד שקובע, וזה המאמן ראובן עטר. זה נתון לשיקול דעתו, ובימים הקרובים הוא יקבל החלטה".

הרכב משוער: לירן שטראובר, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין, קלמי סבן, זאנו בונדאה, תמיר כהן, סטניסלב אנגלוביץ', אמיה טגאי (יחיאל צגאי), סבסטיאן רוזנטל, אוקצ'ה.

הרצליה מנסה לצאת מהלחץ

קחו תבוסה של 3:0 בקרית שמונה בשבוע שעבר, תוסיפו את עניין מועמדותו של פרדי דוד לאימון מכבי ת"א, וקבלו מכבי הרצליה עצבנית ולחוצה.

המאמן פרדי דוד, שגם בחלומותיו השחורים לא צפה פתיחה כה גרועה, ירצה לתקן מול מכבי נתניה את מה שחניכיו קילקלו בקרית שמונה. המאמן צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב והבולט שבהם יהיה בהגנה כשאיתן עזריה ישוב להרכב הפותח במקום אושרי אלפסי. בעמדת הבלם, ייקבל חיים מלכה אשראי מחודש בהרכב הפותח במקום שי בנאי, שלא הוכיח עצמו במחזור הקודם.

עומר בוסקנבוים, אחד משחקניה החשובים של הרצליה, החלים מהפציעה בברכו וערך אימון מלא. נראה כי הקשר כשיר והוא צפוי לפתוח בהרכב.

שלא כהרגלו, מה שמעיד גם על הלחץ בקבוצה, ערך פרדי דוד את האסיפה הטקטית הערב, ולא באימון המסכם. דוד דיבר על רצונו לראות בשבת קבוצה לוחמת שבאה להקריב והוסיף: "את כל האלמנטים האלה לא ראיתי מול קרית שמונה".

מהרן ראדי התייחס למשחק מול קבוצתו של עטר: "ההפסד בשבת שעברה לא היה נעים בכלל, ואני מאמין שהמכה החזקה שקיבלנו בראש תגרום לכולם לעשות שינוי. צריך לזכור שאנו עוד בתחילת העונה, וכולנו היינו עוד בתרדמה וחשבנו שיהיה לנו קל מול קרית שמונה. כולם ראו שזה לא כך. אני בטוח שמה שהיה לא יחזור על עצמו, משום שכל אחד מהשחקנים לקח את עצמו בידיים. אין לי ספק שכבר בשבת הקרובה תהיינה לכך השלכות חיוביות, ונראה קבוצה אחרת לגמרי".

הרכב משוער: פיטר מרליר, איתן עזריה, חיים מלכה, מיטייה מורץ, רמי חליס, דייהו דייויס, שלו מנשה, עומר בוקסנבוים, מהרן ראדי, אלנתן סלמי, סעיד מקאסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully