וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל-בית"ר: שום מתייצב, לוזון מתלבט

אורי שלו ולי בוץ

24.8.2007 / 11:45

האלופה מעלה הילוך, בחדר ההלבשה נתלתה הכתבה שבה אסולין מבטיח ניצחון לאדומים, שום לא ישנה את ההרכב. לוזון מתלבט לגבי ג'וניור ועובד

בית"ר ירושלים חזרה היום (שישי) להתאמן לקראת המשחק ביום ראשון נגד הפועל תל אביב. לרשות המאמן יצחק שום עמדו רוב שחקני הקבוצה, מלבד חן עזריאל ושאר שחקני הנבחרת הצעירה.

אריק בנאדו השלים את האימון ויפתח במרכז ההגנה. תומר בן יוסף, שחזר להתאמן, הוריד חלודה בעזרת מאמן הכושר דרור שמשון, ונראה שיעמוד לרשות המאמן כבר במשחק הבא. למרות שלא ניתן לומר בוודאות, נראה כי שום ייתן קרדיט להרכב שניצח במחזור שעבר.

השילוב בין ברק יצחקי לטוטו תמוז, שהוכיח את עצמו במחזור הפתיחה מול בני יהודה, ישאיר על הספסל את רומולו הברזילאי, שלדעת הצוות המקצועי זקוק לעוד זמן כדי להכנס לכושר. גם עמית בן שושן, שחוזר מפציעה, יחכה להזדמנות מספסל. מחר תקיים הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק.

בחדר ההלבשה של הקבוצה נתלתה כתבה מהעיתון שבה התרברב ליאור אסולין והבטיח שהאדומים ינצחו. "אם זה עוזר למישהו, זה מבורך, אנחנו נשתדל לתת הופעה טובה עם או בלי הכותרת", אמר זנדברג.

לאחר משחק גביע הטוטו בשבוע הבא ימריאו כריסטיאן אלבארז ומילובאן מירוסביץ' למשחק הידידות של נבחרת צ'ילה, אליה זומנו מחדש ע"י המאמן מרסלו ביילסה, מול נבחרת שוויץ.

בית"ר ירושלים הודיעה כי היא מפסיקה את ההתקשרות עם משרד הכרטיסים בן-נאים בעקבות אי שביעות מרמת השירות שניתנה לאוהדים. הקש ששבר את גב הגמל מבחינת בית"ר היה המשחק במוקדמות ליגת האלופות נגד קופנהאגן , בו קיבלו אנשי הקבוצה מאות תלונות על התנהלות משרד הכרטיסים. ההסכם עם משרד הכרטיסים "בימות" ממשיך , וכרגע משרד זה ימכור את כרטיסי הקבוצה.

האדומים מחכים לדיון באופ"א

בצל ההכנות לדיון המשמעתי באופ"א בעקבות התפרעויות האוהדים בשירוקי, שיתקיים ביום שני, האדומים ממשיכים בהכנות המקצועיות למשחק הליגה מול בית"ר ירושלים ביום ראשון בבלומפילד. הבוקר (שישי) ערכו חניכיו של גיא לוזון אימון נוסף, בו נטלו חלק כלל שחקני הסגל, פרט לואליד באדיר, שערך אימון שחרור קל עקב פעילותו בנבחרת הבוגרת.

כפי שזה נראה כרגע, לוזון עדיין מתלבט לגבי ההרכב שיפתח מול האלופה לגבי שני שחקנים - ראובן עובד ופאביו ג'וניור. המאמן שוקל לתת לחלוץ הברזילאי לפתוח בהרכב לראשונה מאז הגיע לוולפסון, כשבמקרה כזה עדי סבג הצעיר יירד לספסל. כמו כן, גם עובד נמצא בתמונות ההרכב של הפועל, שכן הצוות המקצועי היה מרוצה מיכולתו של השחקן בדקות בהן שותף מול מכבי נתניה.

היום הגישה הקבוצה את כתב ההגנה לקראת הדיון באופ"א בעקבות אירועי שירוקי. במועדון מקווים כי בהתחשב בעובדה שלא היו נפגעים, אופ"א תסתפק בעונש של קנס כספי ומשחק רדיוס אחד או שניים בלבד. דיון נוסף שמעסיק את ההנהלה האדומה הוא בעניינו של עידן סרור, שכזכור לא מתאמן עם הקבוצה בחודש האחרון לאחר שסרב להאריך את חוזהו בקבוצה ולטענתו הוא שחקן חופשי כיוון שחתם על חוזה לחמש שנים לפני שמלאו לו 18. הצדדים יגיעו עם העניין לבוררות, והדיון צפוי להתקיים בעוד כשבוע, למרות רצונה של הפועל ת"א לדחות אותו למועד מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully