וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה מחזור הליגה של השבוע הבא

לי בוץ

24.8.2007 / 13:15

בהתאחדות הסכימו לבקשתו של קשטן שלא לקיים משחקי ליגה סמוך למפגש מול אנגליה, ובשבת הבאה ייערך מחזור מלא בגביע הטוטו

ההתאחדות לכדורגל נעתרה היום (שישי) לבקשתו של המאמן הלאומי, דרור קשטן, שלא לקיים מחזור ליגה בסוף השבוע הבא, ובמקומו ייערך מחזור מלא בגביע הטוטו. קשטן קבל על כך שעקב העובדה שמכבי תל אביב, הפועל תל אביב ומכבי נתניה ישחקו ביום חמישי במסגרת גביע אופ"א, הן יקיימו את משחקיהן במסגרת המחזור השלישי רק ביום שני, חמישה ימים בלבד לפני המשחק החשוב של נבחרת ישראל מול אנגליה בוומבלי ב-8.9.

כדי למנוע את העומס שהיה נוצר על נציגי הנבחרות באותן קבוצות, החליטה ההתאחדות לדחות את משחקי המחזור השלישי, ולקיים במקומם מחזור מלא של משחקים בגביע הטוטו, שייערכו כולם בשבת.

לוזון ייפגש עם אוהדי מכבי תל אביב

ביום שני ייפגש יושב ראש ההתאחדות, אבי לוזון, עם נציגים מאוהדי מכבי תל אביב במתחם האימונים של הקבוצה בקרית שלום. הפגישה נקבעה בשיחה בין לוזון ליו"ר רוני מאנה. מההתאחדות נמסר שמדובר בפגישה ראשונה במסגרת סדרת פגישות עם חוגי אוהדי כל הקבוצות, כשהמסר הוא: "תקבלו עזרה ואוזן קשבת, כל עוד תעודדו ללא אלימות וגזענות".

הנהלת הצהובים פרסמה באתר הרשמי של הקבוצה הודעה בזו הלשון: "כל מי שרואה עצמו כאוהד מכבי ת"א מתבקש להגיע ולנהל דיאלוג ישר והגון, לא מתלהם. היו"ר מוכן לענות על כל שאלה בצורה תרבותית ומסודרת ולהיות אוזן קשבת לכל בקשותיכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully