וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-מכבי ת"א: מי תתאושש ראשונה?

הצהובים חוששים מהפסד שיעלה את מד הלחץ ("חייבים ניצחון בשביל השקט לפני טורקיה"), כהן מתלבט על ההרכב. לירן כהן בדרך לספסל

מפלס הלחץ במכבי ת"א לקראת משחק החוץ מול מכבי פ"ת מחר (שבת, 19:30) בשיאו, והצהובים יודעים כי כל תוצאה פרט לנצחון תגרור אחריה ביקורות מצד האוהדים, שדורשים עוד מהמשחק מול ארצ'יאספור מאופ"א כי המאמן אלי כהן ישים את המפתחות ויילך הביתה. בקבוצה מקווים שנצחון באורווה ירגיע מעט את הרוחות בקרית שלום ויאפשר לקבוצה להמריא למשחק הגומלין בגביע אופ"א מול ארצ'יאספור בטורקיה בראש שקט.

"אנחנו חייבים נצחון בשביל לקבל קצת שקט לפני הגומלין בטורקיה", אמר הערב (שישי) אחד משחקני הקבוצה לוואלה! ספורט. "חוץ מזה שאנחנו צריכים גם את הבטחון לפני המשחק באופ"א".

על פי האימון המסכם, נראה כי כהן עדיין מתלבט לגבי ה-11 שיקבלו את חולצות ההרכב מחר, כשכבר עכשיו ברור כי אביב חדד, שריצה עונש של צהובים במשחק מול אשדוד, יחזור למרכז ההגנה. טרם ברור האם ניסו קפילוטו הצעיר או בלם הרכש עוז יפרח ירדו לספסל.

בקישור האחורי מתלבט המאמן בין יוסי שבחון לדן רומן, כששרן ייני צפוי לרדת לספסל. בהתקפה צפויים לפתוח עומר פרץ ויאניק קמנאן זה לצד זה, כשאופציה נוספת היא ששבחון ורומן ישחקו יחדיו בקישור, בעוד שפרץ יישב על הספסל. הקפטן אבי נמני צפוי לפתוח בהרכב, כמו גם רודי חדד, שהתגבר על המתיחה הקלה ברגלו.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, אביב חדד, עוז יפרח (ניסו קפילוטו), אורי שטרית, אבי נמני, דן רומן (יוסי שבחון), רודי חדד, יניב עזרן, עומר פרץ (יוסי שבחון), יאניק קמנאן.

מכבי פ"ת: מזרחי מתכנן שינויים בהרכב

מאמן מכבי פתח תקוה, יוסי מזרחי, הדגיש באימון המסכם אתמול (חמישי) את החשיבות של המשחק הקרוב מול מכבי תל אביב. "זה סוג של משחק שבו הקבוצה עשויה לנצח, להתאושש, ולצבור בטחון למחזורים הבאים, או להיכנס למשבר ולהתרסק במקרה של הפסד", אמרו שחקנים לאחר האימון.

בשבוע שעבר הפסידה הקבוצה במשחק בית, 1:0 להפועל כפר סבא. מזרחי, שהוציא את לירן כהן וננאד סאביץ' במחצית, מתכוון לערוך מספר שינויים בהרכב. כהן צפוי לרדת לספסל ועומר דמארי הצעיר צפוי לקבל אשראי. סאביץ', שלא התאמן באופן סדיר במהלך השבוע, צפוי אף הוא לחזור להרכב למרות המשחק החלש מול כפר סבא. סולי צמח, שנעדר מהמשחק הקודם בעקבות ריצוי עונש הרחקה, צפוי לפתוח בהרכב.

חאבייר דירסאו, שערך את הבכורה שלו במשחק הקודם, נפצע בברכו במחזור הראשון, אבל יתכן שיחזור לפעילות מלאה במחזור הבא. "הפציעה לא כזאת חמורה", אמר דירסאו לוואלה! ספורט. "נגד מכבי תל אביב לא אשחק, אבל אני מאמין שאפתח בהרכב במחזור הבא".

על המטרות של הקבוצה שלו אמר: "בית"ר ירושלים ומכבי חיפה יכולות לזכות באליפות ואנחנו לא? למה? אני חושב שאנחנו מועמדים. כסף זה לא הכל בכדורגל".

אוהד קדוסי, שהיה אחד הבודדים שהפגין יכולת טובה במשחק הקודם, יפתח בחוד ההתקפה. עומר גולן, שנפצע במהלך משחק הנבחרת הבוגרת בבלארוס, יערוך מבחן כשירות לפני המשחק ורק אז יוודע האם הוא יפתח בהרכב. אם גולן לא יפתח בהרכב, רוביל סרסור צפוי לפתוח בהרכב. מזרחי שמאוכזב גם מהיכולת שהציג אובוקה במשחק הראשון, שוקל להושיב אותו על הספסל.

הקשר עמנואל אלן עדיין מתאמן עם הקבוצה והוא צפוי לחתום על חוזה במהלך השבוע הבא.

הרכב משוער: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, מוראד מגאמדוב, קובי גנון, נאור פסר; בלסינג קאקו, סולי צמח, ננאד סאביץ' (פליקס אובוקה), עומר דמארי; אוהד קדוסי, עומר גולן (רוביל סרסור).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully