וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגנז חלום הקאמבק של רג'י מילר

24.8.2007 / 9:40

צלף העבר של הפייסרס סיפר שהחליט באופן סופי שלא לחזור למגרשים. עוד ניצחון קליל לנבחרת ארצות הברית בטורניר האמריקות

רג'י מילר שקל בשבועות האחרונים בשיא הרצינות לבצע קאמבק ולהצטרף לפרוייקט הקשישים של הסלטיקס, אך הלילה (בין חמישי לשישי) הוא סיפר ל"אינדיאנפוליס סטאר" כי החליט באופן סופי שלא לחזור לשחק. מילר (42) פרש לפני שנתיים אחרי קריירה מזהירה בת 18 עונות במדי הפייסרס, ומאז שימש כפרשן ברשת TNT.

"זהו זה", אמר מילר בשיחת טלפון מביתו במאליבו. "פיזית, אני בטוח שהייתי מסוגל לעמוד בכך. אבל מנטלית, במהלך כזה אתה צריך להיות לחלוטין בפנים או לא להיכנס בכלל, ואני החלטתי שלא להיכנס. מוקדם יותר כבר הייתי מוכן לחזרה, אבל אז טסתי חזרה הביתה וחשבתי על הכל מחדש, דיברתי עם המון אנשים ורובם המליצו לי לחזור לשחק. צ'ארלס בארקלי, מארק ג'קסון, דאג קולינס, כולם אמרו שאני צריך לעשות את זה. גם כשהייתי השבוע באינדיאנפוליס כל מי שפגשתי ברחוב אמר לי לחזור".

"אבל ככל שהיום חלף, הבנתי שאני פשוט לא מוכן מנטלית להעביר את עצמי את כל התהליך הזה. נאבקתי בהחלטה כל היום, וזה היה קשה מאוד. עכשיו אני צריך לחיות עם זה".

לא כוחות

נבחרת ארצות הברית השיגה הלילה עוד ניצחון קליל בטורניר האמריקות בלאס וגאס. הפעם היריבה היתה נבחרת איי הבתולה, שנכנעה ללא קרב 123:59. מייקל רד עלה מהספסל, צלף 22 נקודות וסחט מחמאות ממאמנו מייק ששבסקי. "הוא מוכן בכל רגע לעלות לפרקט", אמר קואץ' K. "רוב הקלעים צריכים זמן כדי להיכנס לקצב שלהם, אבל הוא פשוט מוכן תמיד לשים את הכדור בסל".

כרמלו אנתוני הוסיף 22 נקודות משלו, מייק מילר ואמארה סטודמאייר תרמו 13 כל אחד. המשחק החד צדדי גרם לקהל המועט שהטריח את עצמו לאולם לחפש עיסוקים אחרים, כמו שירת "יום הולדת שמח" לקובי בריאנט בזמן שכוכב הלייקרס, שחגג 29 ביום המשחק, ניגש לקו העונשין. בריאנט, שסיים עם 9 נקודות ב-16 דקות, הודה שהאירוע היה מעט מביך עבורו.

במשחק נוסף בבית ב' גברה קנדה על ונצואלה 73:80, בעזרת 18 נקודות של סמואל דלאמרט מהסיקסרס, מהן 6 בשתי הדקות האחרונות. בבית א' פתחה ארגנטינה, שהתייצבה לטורניר ללא מאנו ג'ינובילי, אנדראס נוצ'יוני ופבריסיו אוברטו, עם ניצחון 69:90 על אורגוואי. פבלו פריג'יוני, רכז טאו ויטוריה, הוביל את הארגנטינאים עם 20 נקודות, חברו לשעבר בטאו, לואיס סקולה, הוסיף 16. פורטו ריקו, שהפסידה במשחקה הראשון למקסיקו, התאוששה והביסה את פנמה 67:108, עם 16 נקודות ו-8 אסיסטים של קרלוס ארויו מאורלנדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully