וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ניצחון לדודי סלע במוקדמות אליפות ארה"ב

24.8.2007 / 23:16

גבר 3:6, 3:6 על דה הארט, ויתמודד מול אדריאן גרסיה הצ'יליאני (145 בעולם) על מקום בטורניר. הראל לוי בחוץ. פיש ובלייק בגמר ניו הייבן

דודי סלע הציל הערב (שישי) מעט מהכבוד הישראלי, כשגבר 3:6, 3:6 על ריילר דה הארט מארה"ב (381 בעולם) במסגרת הסיבוב השני במוקדמות טורניר אליפות ארה"ב. הישראלי ישחק מול אדריאן גרסיה הצ'יליאני (145 בעולם) על מקום בטורניר היוקרתי.

אחרי הדחתו של נועם אוקון כבר בסיבוב המוקדמות הראשון של אליפות ארצות הברית הפתוחה, גם הראל לוי (203 בעולם) סיים את דרכו בגראנד סלאם האחרון של השנה. לוי פגש סיבוב המוקדמות השני את האמריקאי סקוביל ג'נקינס (320 בעולם), ניצח במערכה הראשונה 5:7, אבל הפסיד בשתי המערכות הבאות 6:4, 6:3, והודח מהטורניר.

ניו הייבן: בלייק יפגוש את פיש בגמר

ניקולאי דוידנקו, המדורג ראשון בטורניר ניו הייבן (סך פרסים של 675,250 דולר) הודח כבר בסיבוב השלישי אחרי הפסד 6:4, 6:4 לצרפתי ז'יל סימון. גם המדורג שני, טומי רוברדו, סיים את דרכו באותו שלב בדיוק עם הפסד 6:3, 6:3 לסטאניסטס וורניקה השוויצרי.

הגמר של הטורניר האחרון לפני היו.אס אופן יהיה כל אמריקאי. ג'יימס בלייק ממשיך להפגין יכולת גבוהה, והעפיל לגמר אחרי שגבר בשלוש מערכות על הצרפתי 4:6, 6:3, 6:7. "זה היה משחק טוב, והרגשתי מצוין לאורכו", אמר בסיום המנצח, שיפגוש בשלב הבא אמריקאי נוסף, מרדי פיש, לו זה יהיה הגמר הראשון השנה. פיש גבר בשתי מערכות על הקרואטי הענק איבו קרלוביץ' 6:7, 4:6.

בטורניר הנשים בניו הייבן עלתה סבטלנה קוזנצובה, המדורגת ראשונה, לחצי הגמר לאחר שגברה על האיטלקייה פרנצ'סקה סקיאבונה. אחרי ניצחון 2:6 במערכה הראשונה, פרשה סקיאבונה מהמשחק, וסללה את דרכה של הרוסיה לשלב הבא. רוסיה נוספת, אלנה דמנטייבה, ניצחה את המדורגת שלישית, מריון ברטולי הצרפתיה, 4:6, 2:6, והעפילה אף היא לחצי הגמר.

ההפתעה של היום הגיעה מכיוונה של ההונגריה אגנס סזאביי שניצחה את המדורגת שמינית אלונה בונדארנקו 1:6, 4:6. את תמונת חצי הגמר השלימה היווניה אלני דנילידו שהעיפה את דינארה סאפינה 6:1, 6:7, 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully