וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: פרימיירה ביתית מוצלחת לבני לוד

אייל בן יעקב

27.8.2007 / 19:00

גברה 0:2 על עכו. נקודות ראשונות לב"ש עם 0:3 על הכח. הפ' פ"ת עדיין בלי נקודות לאחר הפסד 2:0 לרעננה, אחי ניצחה בדרבי של נצרת

הערב (שני) נחתם המחזור השני של הליגה הלאומית עם ניצחונה הביתי של הפועל בני לוד 0:2, על הפועל עכו. איציק בן סלומון (4) ובאיו אדפמי (15) כבשו את שערי הבכורה של בני לוד העונה, והעניקו לה שלוש נקודות ליגה ראשונות לעונת 2007/08.

אחרי המשחק אמר מאמן הפועל עכו, אייל לחמן: "חסרו לנו ארבעה שחקני הרכב, שניים בהתקפה ושניים בהגנה. במשחקים הקודמים שיחקנו יותר טוב. נמשיך לחפש חיזוק בהתקפה".

מאמן בני לוד, מישל דיין: "היה משחק בסדר. השחקנים עשו עבודה טובה, אבל יש עוד הרבה עבודה. הקבוצה תחוזק בעוד שלושה-ארבעה שחקנים עד תום מועד ההעברות".

מגיע גם מזל טוב לאלונה ברקת ולהפועל באר שבע, שהשיגו ביום שישי נקודות ראשונות בעונת 2007/8. הקבוצה מבירת הנגב הביסה 0:3 את הכח עמידר רמת גן במסגרת המחזור השני בליגה הלאומית, ואחרי האכזבה בבאר שבע מההפסד במחזור הפתיחה, סוף סוף בנגב יכולים לנשום לרווחה.

קבוצה נוספת שאמורה הייתה להיאבק על העלייה לליגת העל היא הפועל פתח תקווה, אבל הקבוצה של אורי מלמיליאן ספגה את הפסדה השני ברציפות, 2:0 להפועל רעננה, שנשארה מושלמת עם שש נקודות.

בדרבי מסקרן ניצחה אחי נצרת את הפועל נצרת עילית השכנה 0:2, וגם הקבוצה מהמגזר, שבשנה שעברה נאבקה על הירידה, ניצבת בצמרת עם שש נקודות.

בשבת, העולה החדשה הפועל רמת גן השיגה את ניצחונה הראשון בליגה הלאומית עם 0:1 על עירוני רמת השרון. הפועל חיפה יצאה למשחק חוץ נגד עירוני ראשון לציון.

הפועל באר שבע - הכח עמידר ר"ג 0:3

הפעם, לשמחתה של היו"רית החדשה, לא היו פאדיחות. האדומים מבאר שבע פתחו חזק את המשחק, וכבר בדקה ה-8 חלוץ הרכש מאספואה צ'סוואה היה במקום הנכון כדי לדחוק פנימה את כדור הרוחב של אופיר חיים (בהופעת בכורה), ולקבוע 0:1 מוקדם ששיחרר הרבה לחץ.

הקהל הגדול בווסרמיל החל ליהנות מדקות טובות של כדורגל, עד שבדקה ה-44 צ'סוואה הכפיל את התוצאה בתום מבצע מרשים, כשחלף על פני יולזרי וגלגל פנימה באלגנטיות. המחצית השנייה כבר נראתה אחרת, כשהחום הכבד הקשה על שתי הקבוצות להציג יכולת מרשימה. הכח הגיעה לכמה מצבים, נגיחה אחת נעצרה במשקוף וכדור נוסף הורחק מהקו, אבל האורחים שמרו על התוצאה, עד שבתוספת הזמן דודו פלס חתם את התוצאה בנגיחה מקרן. אבל למרות השלישייה, האדומים יודעים שיש להם בעיות בכל חלקי המגרש והם רחוקים מלנוח על זרי הדפנה.

והכח? גם לדודו דהאן, שהורחק מהספסל אחרי תלונות לשופט, יש עוד הרבה עבודה. אופיר עזו הורחק בצהוב שני בדקה ה-74.

הפועל רעננה - הפועל פ"ת 0:2

אם מישהו באורווה חשב שהפועל פתח תקוה תשייט לה העונה בחזרה אל ליגת העל, הגיע ההפסד במחזור הפתיחה לרמת השרון, והופ, מציאות הליגה טפחה על פניו. היום הגיעה הכאפה השנייה. המלאבסים הגיעו לרעננה, וחטפו צמד קליל מהבחורים של אלי כהן, שהוכיחו שוב עד כמה מורכבת היא הליגה הלאומית.

כריסטיאנו דוס סנטוס כבש למארחת בדקה ה-56, ותשע דקות לאחר מכן היה זה דודו אברהם שהכפיל את התוצאה. רעננה עם שש נקודות, הפועל פתח תקווה עם אפס, אבל הדרך ארוכה, ארוכה. יאללה פתח תקווה, להתעורר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הפועל נצרת עילית - מכבי אחי נצרת 2:0

אחרי שבעונה שעברה בקושי שרדה בליגה, פתחה מכבי אחי נצרת את העונה הנוכחית ברגל ימין עם ניצחון ביתי על הפועל חיפה, והיום השלימה את המומנטום עם ניצחון שני ברציפות על חשבונה של נצרת עילית השכנה.

המשחק לא נפתח טוב מבחינת האורחים, לאחר שוואהב בראכאת הורחק בדקה ה-33. ובכל זאת, שש דקות לאחר מכן קרלוס סיבליוס קבע 0:1, ומהארן ללה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-81.

הפועל רמת גן - עירוני רמת השרון 0:1

סוף סוף העולה החדשה מהמכתש, עם דאטורו וצ'קאנה, הוכיחה שהיא ראוייה להיות אחת הקבוצות המלהיבות של השנה, והשיגה ניצחון ראשון בקאמבק לליגה הלאומית.

רמת השרון, שניצחה במשחק הפתיחה שלה את הפועל פתח תקוה, חזרה למציאות והפסידה 1:0. תמיר בן עמי, אחד השחקנים הוותיקים בקבוצה, כבש את שער הניצחון לרמת גנים בדקה ה-33. בזכות הניצחון, רמת גן עלתה לפחות זמנית למקום השלישי בטבלה.

הפועל חיפה - עירוני ראשון לציון 1:2

האדומים מהכרמל עסקו השבוע בעיקר באבוקות שנזרקו בשבוע שעבר בעילוט, ואיימו כי יתבעו אוהדים על הנזק שיגרם למועדון, וזאת בעקבות עונש רדיוס על תנאי והקנס הכספי שהוטל על הקבוצה.

שני החלוצים האדומים, ערן לוי ועדן בן בסט, מהם קיוו להרבה ואכזבו במחזור הקודם, התאפסו וכבשו. הראשון של לוי נכבש בדקה ה-34. בן בסט הרשית בדקה ה-60. העולה החדשה הצליחה רק לצמק משערו של רוני אוחנה בדקה ה-70.

לפני פתיחת המשחק נערכה דקת דומיה לזכרו של שחקן העבר של הפועל חיפה, דוד גביסון, וכן ישאו דברים לזכרו. שחקני הקבוצה יענדו סרטים שחורים וחבריו למשחק צפויים להגיע אף הם.

עדכון ראשון: 19:11, 24/08/07
עדכון אחרון: 19:00, 27/08/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully