וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טים הנמן פורש ממשחק

23.8.2007 / 19:12

הטניסאי הבריטי שדורג בשיאו רביעי בעולם, הודיע כי יפרוש מפעילות אחרי מפגש הדייויס של ארצו מול קרואטיה בספטמבר הקרוב

הטניסאי הבריטי טים הנמן הודיע היום (חמישי) כי יפרוש מפעילות אחרי מפגש הפלייאוף של נבחרתו בגביע דייויס מול קרואטיה, בספטמבר.

במסיבת עיתונאים שכינס הנמן בפלאשינג מדו, שם יתחרה החל מיום שני הקרוב באליפות ארצות הברית הפתוחה, אמר הנמן כי פרישתו נובעת מפציעה בגב.

הנמן, שדורג בשיאו במקום הרביעי בעולם בשנת 2002 אמר: "מנקודת מבט מקצועית אני חושב על זה כבר הרבה זמן. הפציעה בגב וההשלכות שלה הפכו את חיי לקשים יותר ומהנים פחות. מנקודת מבט אישית, אני עומד להפוך לאבא לילד שלישי וגם זה מושך אותי להיות בבית".

הנמן, שיחגוג בספטמבר את יום הולדתו ה-33 ניצח למעשה רק בשלושה משחקים העונה בסבב המקצועני, מה שדרדר אותו למקום ה-92 בדירוג העולמי. לאורך הקריירה שלה הוא זכה ב-11 תארים בסבב, כשהגדול שבהם היה בטורניר המאסטרס בפאריז ב-2003. הוא גם זכה במדלית כסף אולימפית בטורניר הזוגות במשחקי אטלנטה 1996.

האנגלים כל כך רצו לראות אותו זוכה בטורניר היוקרתי מכולם בווימבלדון, אלא שהנמן הצליח להגיע לשם רק עד לחצי הגמר, וזה קרה לא פחות מארבע פעמים.

לסיכום מסיבת העיתונאים שכינס אמר הנמן: "אני לא מרגיש שזה הסוף, אלא שזו התחלה חדשה. כרגע אני מתכנן להעביר את התקופה הקרובה בבית, אבל אני משוכנע שבשנה הבאה או בזו שלאחר מכן, אחזור לאיזושהיא פעילות שקשורה לטניס.

הנמן יתמודד בסיבוב הראשון באליפות ארצות הברית הפתוחה מול דימיטרי טורסאנוב הרוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully