וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטבי: "אנחנו באים לנצח כל משחק, במיוחד בבלומפילד"

לי בוץ

23.8.2007 / 21:40

מגן הפועל ת"א, יגאל אנטבי, לא חושש מהמפגש נגד בית"ר, אבל גם לא יילחץ במקרה של הפסד: "זה רק מחזור שני, שום דבר לא יהיה גמור"

צילום ועריכה: אמיר לב

"תמיד יש התרגשות לפני משחק כזה"

הפועל ת"א ערכה הערב (חמישי) אימון נוסף לקראת המפגש מול בית"ר ירושלים ביום ראשון. סגל השחקנים המלא עמד לרשותו של המאמן גיא לוזון באימון שהתקיים בבלומפילד, כולל אומיט גונזלס שחזר לקבוצה לאחר שנתיים בפנרבחצ'ה.

לפני פתיחת האימון התייחס המגן יגאל אנטבי למשחק מול האלופה: "נכון שלבית"ר יש כסף ושחקנים מצוינים, ונכון שהם רוצים לשמור על התואר, אבל אנחנו באים לנצח כל משחק, במיוחד כשאנו משחקים בבלומפילד. למרות שאני מתחיל עונה תשיעית בהפועל, תמיד יש התרגשות לפני משחק כזה. אנחנו רוצים ליהנות ביום ראשון ואני ממש מקווה שננצח".

אחרי התיקו המאופס מול מכבי נתניה במחזור הקודם, האדומים מחפשים ניצחון במשחק הבכורה שלהם בבית, במסגרת הליגה. סביר להניח שאם האדומים לא ינצחו, מפלס הלחץ בוולפסון ייעלה, ואנטבי נשאל אם הפסד יפחית במידת מה את סיכויי הפועל תל אביב להתמודד על האליפות: "זה רק מחזור שני, יש הרבה משחקים ובכל תוצאה שתהיה - שום דבר לא יהיה גמור. אני מקווה שננצח כי תמיד טוב להתחיל ברגל ימין. הפועל תמיד יכולה לתת פייט לכל קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully