וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה - נתניה: בקופסה חושבים רק על אופ"א

אריק רחמיאן

23.8.2007 / 18:01

ראשי נתניה דנו עם המשטרה על אבטחת הגומלין באופ"א מול לייריה, שטראובר: "היריבה כבר לא נעלם עבורנו". ומה עם היריבה בשבת?

למכבי נתניה יש משחק חוץ מול מכבי הרצליה (שבת, 17:30), אבל הראש של סגנית האלופה נמצא עמוק במשחק הגומלין מול לייריה בגביע אופ"א.

הערב (חמישי) הסתיימה פגישת העבודה של ראשי מכבי נתניה עם נציגי משטרת חיפה, בה תאמו הצדדים את הערכותם למשחק מול הפורטוגלים. נציגי נתניה, קובי בלדב, איציק גניש ורונן עמר, שגם אמון על נושא האבטחה של המשחק היו מרוצים מהאווירה העניינית בפגישה, ובעיקר מהעובדה שהמשטרה לא ניפחה את דרישותיה ותסתפק רק ב-80 שוטרים ו-130 אנשי אבטחה.

בנתניה מרוצים מאוד מהתעניינות האוהדים ברכישת כרטיסים למשחק. דבריו של הקפטן לירן שטראובר מלמדים עד כמה שחקני נתניה שקועים בזירה האירופית, וחושבים בעיקר על הגומלין של אופ"א. "זו קבוצה שכמעט לא הכרנו אותה", התייחס שטראובר לפורטוגלים, "אבל במהלך המשחק בשבוע שעבר למדנו שזו קבוצה מהירה שמשחקת בצורה מאוד מסודרת בחלק האחורי. למדנו להכיר את אופיים של שחקני לייריה, את יתרונותיהם וחסרונותיהם, מי בועט כדורים חופשיים וכיצד השחקנים נעים על המגרש. אני מאמין שאחרי המשחק הראשון אנו מכירים אותם הרבה יותר טוב. היריבה כבר לא נעלם עבורנו".

שטראובר אף התייחס לתרומתם של האוהדים במשחק הגומלין: "בכל משחק יש חשיבות גבוהה לקהל שלנו. צריך לזכור שבאירופה אנו משחקים בקרית אליעזר, והלוואי שיכולנו לשחק בקופסה, אבל מההיכרות שלי עם הקהל וגם מידיעה אישית, אני יודע שלמכבי נתניה יש קהל גדול. כולי תקווה שהצבא הצהוב ייתן לנו ביום חמישי הבא אווירה ביתית כמו בקופסה".

אבי סטרול ודדי בן דיין, ששבו ממסע נבחרת ישראל לבלארוס, ערכו אימון קל בלבד בשל העייפות מהטיסה. בנתניה התעניינו הערב בשלומו של איתי שכטר שכבש את השער הראשון של הנבחרת האולימפית בניצחונה בטורניר לובאנובסקי על סרביה (0:2) והוחלף בדקה ה-60 בשל פציעה. בקבוצה הביעו דאגה, וכמעט בטוח שהשחקן ייעדר מהמשחק מול הרצליה וזאת במטרה להכשירו לגומלין מול לייריה.

הרכב משוער: שטראובר, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין, קלמי סבן, ז'אנו בונדאה, תמיר כהן, סטניסלב אנגלוביץ', סבסטיאן רוזנטל, ג'ורג' בה, אוקצ'ה.

הרצליה מנסה לצאת מהלחץ

קחו תבוסה של 3:0 בקרית שמונה בשבוע שעבר, תוסיפו את עניין מועמדותו של פרדי דוד לאימון מכבי ת"א, וקבלו מכבי הרצליה עצבנית ולחוצה.

המאמן פרדי דוד, שגם בחלומותיו השחורים לא צפה פתיחה כה גרועה, ירצה לתקן מול מכבי נתניה את מה שחניכיו קילקלו בקרית שמונה. המאמן צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב והבולט שבהם יהיה בהגנה כשאיתן עזריה ישוב להרכב הפותח במקום אושרי אלפסי. בעמדת הבלם, ייקבל חיים מלכה אשראי מחודש בהרכב הפותח במקום שי בנאי, שלא הוכיח עצמו במחזור הקודם.

עומר בוסקנבוים, אחד משחקניה החשובים של הרצליה, החלים מהפציעה בברכו וערך אימון מלא. נראה כי הקשר כשיר והוא צפוי לפתוח בהרכב.

שלא כהרגלו, מה שמעיד גם על הלחץ בקבוצה, ערך פרדי דוד את האסיפה הטקטית הערב, ולא באימון המסכם. דוד דיבר על רצונו לראות בשבת קבוצה לוחמת שבאה להקריב והוסיף: "את כל האלמנטים האלה לא ראיתי מול קרית שמונה".

מהרן ראדי התייחס למשחק מול קבוצתו של עטר: "ההפסד בשבת שעברה לא היה נעים בכלל, ואני מאמין שהמכה החזקה שקיבלנו בראש תגרום לכולם לעשות שינוי. צריך לזכור שאנו עוד בתחילת העונה, וכולנו היינו עוד בתרדמה וחשבנו שיהיה לנו קל מול קרית שמונה. כולם ראו שזה לא כך. אני בטוח שמה שהיה לא יחזור על עצמו, משום שכל אחד מהשחקנים לקח את עצמו בידיים. אין לי ספק שכבר בשבת הקרובה תהיינה לכך השלכות חיוביות, ונראה קבוצה אחרת לגמרי".

הרכב משוער: פיטר מרליר, איתן עזריה, חיים מלכה, מיטייה מורץ, רמי חליס, דייהו דייויס, שלו מנשה, עומר בוקסנבוים, מהרן ראדי, אלנתן סלמי, סעיד מקאסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully