וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלטי בדרך לצ'לסי

23.8.2007 / 15:00

העברת אלבס נדחתה, הברזילאי של בארסה יגיע במקומו ללונדון תמורת 5.5 מיליון יורו. ונגר האריך חוזה בארסנל, בניטז תוקף את ההתאחדות

בצ'לסי החליטו שלא לחכות יותר לדני אלבס, מגנה הברזילאי של סביליה, שנראה כי לא ישוחרר משורות מחזיקת הגביע הספרדי. המיליונרים מלונדון צפויים לצרף לשורותיהם את ג'וליאנו בלטי, 31, מגנה של ברצלונה.

מוריניו מחפש מגן ימני זו תקופה ארוכה, ולאחר שגם מעברו של סיסיניו ירד מהפרק (עבר לרומא מריאל מדריד), בלטי עשוי להיות האיש הנכון. גלן ג'ונסון היה אמור להחליף את פאולו פריירה בעמדה, אחרי עונה יפה בפורטסמות', אבל מוריניו לא מרוצה מאף אחת מהאופציות, ושיחק עם אסיין בעמדה הזו במשחק מול ליברפול.

נמשכת המתיחות בטוטנהאם

העיתונות באנגליה ממשיכה לבחוש בקרביים של טוטנהאם, שפתחה את העונה בצורה רעה מאוד. התרנגולים כבר נאלצו לתת גיבוי למאמן מרטין יול, אבל בדיוק שעתיים ו-19 דקות אחרי שהיו"ר דניאל לוי הצהיר כי "מעמדו של יול לא נתון בסכנה", הצהיר מאמן סביליה חואנדה ראמוס כי הוא קיבל מטוטנהאם "הצעה מסחררת", כדבריו. אין פלא שהצהובונים מכנים את הימים האחרונים כ"אחד השבועות המביכים בתולדות המועדון".

מי שיצא לעזרתו של יול הוא לא אחר מפול רובינסון, שאולי פותח את הפה כדי להשכיח מהעליהום שבאנגליה מבצעים עליו אחרי הטעות הקשה בהפסד מול גרמניה. "כשיודעים עד כמה יול מסור למערכת ועד כמה הוא משקיע למען הקבוצה, ואז קוראים על היחס שלו הוא זוכה מההנהלה, זה מאוד מאכזב", אמר רובינסון, "יש לו גיבוי מלא מהשחקנים. היחס שלנו כלפיו ידוע לכולם. התחלנו את העונה יותר טוב ממנצ'סטר יונייטד, אז למה אף אחד לא מדבר על מעמדו של אלכס פרגוסון?".

ונגר בארסנל לעוד שלוש שנים

אחרי הקיץ הסוער שעבר על התותחנים, המנג'ר ארסן ונגר עומד להאריך את חוזהו במועדון לשלוש שנים נוספות. הצרפתי יקבל 3 מיליון ליש"ט לעונה, ויישאר בארסנל למרות הדיבורים על עזיבתו בעקבות נטישת חבריו הקרובים - תיירי הנרי ודייויד דין. יו"ר הקבוצה פיטר היל-ווד, שעבורו זה ניצחון אישי משמעותי בהיררכיה הפנימית של ארסנל, רצה להודיע רשמית על ההודעה כבר בימים הקרובים, אבל ונגר יכריז בעצמו על ההארכה בשבוע הבא בגלל מחויבויות שונות לטלוויזיה הצרפתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בניטז תוקף את ההתאחדות

מנג'ר ליברפול, רפא בניטז, תקף אמש בחריפות את ההתאחדות לכדורגל האנגלית ואת מנצ'סטר יוניטד על פרשת העברתו של גבריאל היינצה. כזכור, ליברפול רצתה להעביר לשורותיה את המגן הארגנטינאי וכבר סיכמה עמו, אבל שימוע שנעשה בהתאחדות ביטל את המעבר. היינצה הגיע בסופו של דבר למדריד, בניטז זעם וטען לקיפוח.

"הייתי רוצה לשאול את ההתאחדות מספר שאלות", אמר בניטז, "איך שחקן עם חוזה יכול לקבל יחס כזה? ואיך זה שליברפול נתקלה בכל כך הרבה בעיות בהחתמת מסצ'ראנו, אבל יונייטד החתימה את טבז בקלות? ואיך זה שליברפול תמיד משחקת בשעות מוקדמות, גם במשחקי חוץ, מיד אחרי פגרות בינלאומיות?". והוא עדיין מחכה לתשובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully