וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושים זה משהו

23.8.2007 / 14:06

טקסס רשמה שיא AL חדש - 30 ריצות בניצחון 3:30 על בולטימור. ווב לא הצליח להגיע לשיא האינינגים הנקיים, היאנקיז נמנעו מסוויפ באנהיים

כהרגלנו - יום חמישי הוא יום ארוך, העבודה מרובה והסקירה קצרה. מחר נשוב במתכונת הרגילה.

AL: זה לא בדיוק היה המשחק שאמור להיות בכותרת, אבל אי אפשר להתעלם מהתוצאה הזו: טקסס ריינג'רס 30, בולטימור אוריולס 3. 30 הריצות של הריינג'רס מהוות שיא AL חדש, כשטקסס הפכה לקבוצה הראשונה מזה 110 שנים במייג'ורס שמגיעה למספר המטורף הזה. יום ענק לג'רוד סלטלמאקיה ורמון ואסקז - כל אחד עם שני הומרים ושבע הכנסות רצים הביתה. קייסון גבארד ניצח, דניאל קבררה נוצח עם שש ריצות חובה - והוא עוד היה המגיש של האוריולס שספג הכי מעט ריצות במשחק הזה (!), כי בריאן בורס ספג 8, רוב בל 7 ופול שואי 9. ואם זה לא מספיק, במשחק השני בדאבל הדר ניצחו הריינג'רס 7:9. אאוץ'.

ניו יורק יאנקיז נמלטו מסוויפ באנהיים, כשניצחו את האיינג'לס 2:8. אנדי פטיט עם שבעה אינינגים חזקים. אדווין ג'קסון המשתפר מטמפה ביי הכניע את דייסקי מאטסוזקה ובוסטון 1:2, הפער שוב ירד לחמישה משחקים בין הרד סוקס ליאנקיז.

אוקלנד מונעת מטורונטו בכל הכוח להגיע לפלייאוף, לאחר ניצחון 1:4. סיאטל נעצרה במינסוטה עם הפסד 4:8, קליבלנד ניצחה בדטרויט 8:11 וקנזס סיטי הכניעה את שיקגו וייט סוקס 6:7.


NL: ברנדון ווב ספג ריצה כבר באינינג הראשון, ושאיפתו לעבור את אורל הרשהייזר (59 אינינגים רצופים ללא ספיגה) נגדעה. נקודת הציון של ווב: 42.1 אינינגים. בכל מקרה, ווב ניצח את מילווקי 2:3. מי שהרוויחה לא מעט מההפסד של הברוורס היא שיקגו קאבס, שגברה על הג'איינטס בסן פרנסיסקו 2:4. סט. לואיס ממשיכה את מסע הקסם עם ניצחון על פלורידה 4:6.

קולורדו נכנעה בבית לפיטסבורג 11:2, יוסטון עברה את וושינגטון 2:3 ואטלנטה שוב ניגפה בפני סינסינטי - 2:4. זה אולי לא 30, אבל גם מחצית הסכום טובה - לוס אנג'לס דודג'רס הרגו את פילדלפיה 3:15, דרק לואו זכה בניצחון. המטס לא הצליחו לחגוג בשנית על טרבור הופמן, סן דייגו יצאה מ"שיי" עם ניצחון 5:7, ה-14 העונה של ג'ייק פיבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully