וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינוביץ' ייעדר 10 ימים

לי בוץ

23.8.2007 / 21:49

בלם מכבי ת"א סובל ממתיחה בלבד. הקבוצה תבקש להמיר את המשחק ללא קהל בסגירת שער 11 למשחק. מאנה: "לא התכוונו לפטר את כהן"

ברני ארדוב

כתב וידאו: רענן ברנובסקי. צילום ועריכה: דרור פיקלני

במכבי תל אביב כבר לא יודעים איזו שריפה לכבות. אתמול (רביעי) בצהריים עלה פתאום סיפור הפנייה לניצן שירזי, ועוד לפני שהשמש שקעה כבר עסקו בקבוצה בעונש שקיבלה מוועדת המשמעת - קנס של עשרת אלפים שקלים ומשחק ביתי ללא קהל.

רוני מאנה, היו"ר המיועד של מכבי תל אביב, התראיין לתוכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל, והתייחס תחילה לסוגיית אלי כהן. מאנה טוען בתוקף כי איש מטעמו לא פנה לשירזי: "אלי כהן הוא מאמן מכבי תל אביב, ולא התכוונו לפטר אותו. עם זאת, הקבוצה לא נראית הכי טוב בעולם. אני רוצה שיהיה שקט תקשורתי ותעשייתי לשחקנים, ולא מעוניין שימשיך הפסטיבל סביב הקבוצה, ובכל מקרה צריך להכניס הכל לפרופורציות - בסך הכל מדובר פה בכדורגל".

למאנה הייתה ביקורת קשה על החלטת ועדת המשמעת של ההתאחדות לפסוק משחק ללא קהל למכבי תל אביב, בשל השלכת כוס לעברו של שוער מועדון ספורט אשדוד, סמי אג'יי: "ועדת המשמעת היא שערורייה בפני עצמה. לכל אורך המשחק השוער נפל, וראיתי את זריקת כוס הפלסטיק, שאם הייתה נוגעת בלולב, הוא לא היה זז. יודעים מה? בואו נשחק בלי קהל, נסגור את העסק ונלך הביתה. לא יכול להיווצר מצב שמכבי תל אביב היא שעיר לעזאזל. כל העדויות היו לטובתנו, עשו לנו משפט יבש".

מילאן מרטינוביץ' עבר היום בדיקות רפואיות בהן התברר כי האבחנה הראשונית לפיה הוא סובל מקרע במיניסקוס אינה נכונה. למרות מה שחשבו תחילה, זמן ההיעדרות שלו צפוי להימשך כעשרה ימים בלבד. בכל מקרה, מרטינוביץ' יחמיץ את המשחק מול מכבי פתח תקוה בשבת והוא בספק גם למשחק מול הפועל כפר סבא בשבוע הבא.

רודי חדד סובל ממתיחה קלה בשריר וערך היום אימון ריצה בלבד, אם כי הוא אמור להיות כשיר לשבת. יובל שפונגין ששיחק עם הנבחרת בבלארוס, ערך אימון שחרור בלבד. הנבחן הספרדי ג'ונתן חונקאל ערך את אימון הבכורה בקבוצה ונראה חלוד.

אוהדי הקבוצה זועמים על העונש שספגה מכבי ת"א אמש מההתאחדות לכדורגל של משחק נוסף ללא קהל. "מדובר בהחלטה לא ספורטיבית ולא הוגנת", אמר היום אחד מהם לוואלה! ספורט. "יש מספר יציעים בבלומפילד ולא רק אחד, אי אפשר להעניש קהל שלם על שטות של איש אחד, שהמשטרה גם ככה תפסה אותו". בתוך כך, בקבוצה מתכוונים לערער על העונש ולדרוש כי במקום משחק ללא קהל, עונשה של הקבוצה יהיה סגירת שער 11, ממנו נזרקה הכוס, למשחק אחד.

בשעה טובה ומוצלחת, חוזהו של הבלם אבי יחיאל עבר היום בבקרת התקציבים.

עדכון ראשון: 12:30
עדכון אחרון: 22:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully