וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ויתרה על אקר

23.8.2007 / 8:28

הקבוצה הקטלונית ביטלה את חוזהו של הגארד, שלא עבר את הבדיקות הרפואיות. יסמין הוקיץ' חזר בלובליאנה, יאגודניק בורסאץ'

ברצלונה ואלכס אקר כבר לא. הקבוצה הקטלונית ביטלה את חוזהו של הגארד האמריקאי (24, 1.96 מ') של אולימפיאקוס, לאחר שנכשל בבדיקות הרפואיות. אקר, שעזב את אולימפיאקוס לאחר עונה רווית בעיות משמעותיות, אמור היה למלא את מקומו של חואן נבארו, אבל בעיות בברכו ישאירו אותו רחוק מהפאלאו בלאוגראנה.

יסמין הוקיץ', קפטן נבחרת בוסניה שעתידה לשחק מול ישראל בשלב האחרון של טורניר ההזדמנות האחרונה, חוזר לאולימפיה לובליאנה. הפורוורד הבוסני (27, 2.04 מ'), ששיחק בעונת 2003/4 בהפועל תל אביב, שיחק בין השנים 2001 ו-2003 במדי הדרקונים הירוקים, ואת העונה האחרונה בילה בפרוקום סופוט הפולנית.בעברו גם עונות בורסאץ' הקרואטית ואוראל גרייט הרוסית.

ריטאס וילנה, יריבת מכבי תל אביב בבית ב' של היורוליג, צירפה לשורותיה את הסנטר מיכאילאס אניסימובאס (22, 2.13 מ'), שחתם לארבע שנים.

וראסאץ' מהיול"ב קאפ צירפה את הפורוורד הסלובני הותיק גוראן יאגודניק (33, 2.02 מ'), שמגיע מוולוצלאבק הפולנית, אחרי ששיחק גם בסקאפטי מאיטליה, טלקום אנקרה, לוזאן, לוקומוטיב רוסטוב ודינמו מוסקבה האיזורית.

הכוכב האדום בלגראד החתימה שני רכזים, עומאר קוק (25, 1.85 מ'), שהגיע מסמארה הרוסית, ובוריס באקיץ' (21, 1.93 מ')מפרטיזן, שחתם לשלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully