וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם אני מודאג? כן, ברור"

23.8.2007 / 11:46

פול רובינסון יודע שמעמדו בשער נבחרת אנגליה בסכנה אחרי הטעות בהפסד לגרמניה, שמייכל מועמד להחליפו. איטליה: בופון יורד על חבריו

ניר חורי

וידאו: רויטרס. תרגום ועריכה: בת גולן

אין דבר שהאנגלים יותר שונאים מאשר להפסיד לגרמניה. אבל לא רק שהם הפסידו ליריבה השנואה, הם גם הושפלו בבית בוומבלי מול קהל הביתי, שליווה את ירידת גיבוריהם לחדרי ההלבשה בשריקות בוז צורמות. ההתחלה עוד נראתה טוב, עם שער מצוין של פרנק למפארד, אבל טעות קשה והשמטה טיפשית של השוער פול רובינסון אפשרה לקוראני לגלגל ממטר פנימה את השוויון, ופצצה של כריסטיאן פאנדר בדקה ה-40 קבעה את תוצאת המשחק.

"עכשיו זה לא הזמן לצאת בהאשמות"

"אנחנו אף פעם לא אוהבים להפסיד", אמר רובינסון המאוכזב בסיום, "אנחנו רוצים לשמור על מאזן טוב בוומבלי". ומה קרה בגול? "הייתי חסר מזל", אמר השוער, "אני יודע שאנשים לא מראים סימפטיה, ואפשר להבין למה, אבל גם לי כואב הערב".

זו הטעות הקריטית השנייה של רובינסון במדי הנבחרת, אחרי שפספס את הכדור שנמסר לו על ידי נוויל בהפסד לקרואטיה. המאמן סטיב מקלארן, לעומת זאת, מסרב להאשים את השוער שלו. "עכשיו זה לא הזמן לצאת בהאשמות או להכריז מי יהיה השוער שלנו בעתיד", אמר המאמן המאכזב. השוער, לעומת זאת, יותר ריאלי. "אם אני דואג למקום שלי בהרכב? כן, ברור", אמר רובינסון.

הקפטן ג'ון טרי הגן על חברו. "רובו יכול לדבר על הטעות שלו, אבל גם אני מתחרט שלא יצאתי לעבר פאנדר כשהוא בעט את השער השני", הפגין טרי את מנהיגותו, "חשוב שנישאר יחד, כי מצפים לנו שני משחקים חשובים בחודש הבא". התקשורת האנגלית מציינת כי אחד המועמדים להחליפו הוא שוערה של מנצ'סטר סיטי, קספר שמייכל, בנו של פיטר הגדול. שמייכל הצעיר, שנולד בקופנהאגן אך גדל באנגליה, עוד לא שיחק במדי נבחרת דנמרק, ובהתאחדות האנגלית בודקים בימים אלה את האפשרות לשתפו בנבחרת.

"אנחנו אף פעם לא רוצים להפסיד לגרמניה"

באנגליה מודאגים מהמשחק הבא שלהם במוקדמות יורו 2008, מול ישראל ב-8 בספטמבר בוומבלי, ולקראתו למקלארן יש בעיות גם בחלק הקדמי. מעבר לטעויות בהגנה במחצית השנייה האנגלים הגיעו לכמה הזדמנויות, כולל אחת גדולה של מייקל אואן המתקמבק, שהחטיא מול שער ריק. "אני מאוד מתוסכל מזה", אמר אואן, "אחרי פציעה לוקח לפחות שניים-שלושה משחקים עד שמקבלים מחדש את החדות, ואני מקווה שזה המקרה גם הפעם".

פרנק למפארד סיכם ואמר כי "זה היה מאכזב, אנחנו אף פעם לא רוצים להפסיד לגרמניה. כולם יודעים שזה יותר מסתם משחק ידידות". קשרה של צ'לסי מתעקש להיות אופטימי. "אני חושב שהצגנו יכולת טובה לפרקים", אמר למפארד, "אנחנו רוצים לייצר מנטליות מנצחת, אנחנו רוצים לנצח את המשחקים האלה".

שוער נבחרת גרמניה, יינס להמן, חייך חיוך גדול בסיום. "ברור שזה נחמד בשבילי לנצח פה", אמר שוער התותחנים, "העובדה שאני שחקן של ארסנל לא הופכת אותי לפופולרי. הבן שלי היה מודאג בשבועות האחרונים, כי הוא אמר שאם נפסיד הוא לא יוכל ללכת לבית ספר יותר. זה הופך את הניצחון למתוק יותר".

בופון: "נענשנו על חוסר המוטיבציה שלנו"

גם באיטליה מלקקים את הפצעים. ג'יאנלואיג'י בופון ביקר את חבריו לנבחרת אחרי ההפסד 3:1 להונגריה במשחק הידידות בבודפשט. "עוד לא פתחנו את העונה, כך שציפינו להיות בכושר רע", אמר בופון, "אבל אחרי שכבר הובלנו, יכולנו להוציא לפחות תיקו. שחקנים בקבוצה צריכים לתת מעצמם יותר".

אנטוניו די נאטלה העניק לאלופת העולם יתרון מוקדם, אבל המארחת חזרה מהר למשחק. "חשבנו שעשינו את שלנו", אמר בופון, "אבל נענשנו על חוסר המוטיבציה שלנו. בחודש אוגוסט קשה למצוא קבוצה איטלקית שיכולה להוציא תוצאה טובה מול כל יריבה. עכשיו אנחנו רק צריכים להתנצל, לקחת אחריות ולהתכונן לעתיד".

הבעיה היא שעוד שבועיים לאיטלקים מצפה משוכה לא קלה בדמות צרפת, בשיחזור גמר גביע העולם, הפעם במסגרת מוקדמות יורו 2008. "האם 15 ימים יספיקו? אין ברירה, זה חייב להספיק", אמר השוער.

גם מאמן הסקוודרה אזורי, רוברטו דונאדוני, נאלץ לתרץ. "פגשנו קבוצה שלשחקניה היו רגליים הרבה יותר רעננות", אמר דונאדוני, "שיחקנו טוב בחצי הראשון, אבל איבדנו ריכוז במחצית השנייה. אף מאמן לא יכול מרוצה אחרי הפסד 3:1".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully