וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ככה אוהדי בית"ר עצבניים, אז להוסיף?

אורי שלו

23.8.2007 / 20:17

עקב הביקוש העצום, אוהדי האלופה זועמים על מספר הכרטיסים הדל שהעבירה הפועל תל אביב לקבוצתם. מירוסביץ' ואלבארז זומנו לנבחרת צ'ילה

בהלת כרטיסים בקרב אוהדי בית"ר ירושלים לקראת המשחק ביום א' נגד הפועל ת"א. המשחק בין האלופה לאדומים מתל אביב מעורר התרגשות רבה בקרב אוהדי בית"ר, שמתייחסים אליו כאל מעין סופר קלאסיקו. בפעם הראשונה מזה זמן רב, מגיעים הירושלמים לתל אביב עם הרגשת עליונות בולטת. התחושה הועצמה לאחרונה בעיקר בשל יכולתה המצוינת של שחקני המנורה, בעוד הפועל תל אביב עוד לא כבשה בארץ. אם נוסיף על הרגשות הללו את כל היסטורית המאבק בין שתי הקבוצות, נקבל פוטנציאל למשחק ענק.

בשל כל הסיבות הללו, אוהדי בית"ר זועמים על מספר הכרטיסים הדל שהעבירה הנהלת הפועל תל אביב לקבוצתם. מנכ"ל בית"ר איציק קורנפיין צפה את הבעיה, ודיבר כבר בתחילת השבוע עם מנכ"ל הפועל תל אביב , אריה הרשקוביץ, שהבטיח להעלות את כמות הכרטיסים לירושלמים.

"לא ייתכן שמתוך 5,500 כרטיסים יהיו 400 לנוער", אמר אוהד בית"ר, שסיפר כי גם כרטיסי הנוער נחטפו כולם באותו הבוקר בו הוצאו למכירה. מאחר שכבר אין להשיג כרטיסי נוער ליציעי בית"ר, יעדיפו רבים מאוהדי האלופה להגיע לתל אביב ולקנות כרטיס ליציעי האדומים, מתוך תקווה שביום המשחק המשטרה לא תאפשר עירוב בין המחנות, והם יגיעו בסופו של דבר ליציעים הצהובים.

אוהדי בית"ר גם טענו שקבוצות יריבות מנצלות את העובדה שהם נאמנים לקבוצתם, ומקפיצים את מחירי הכרטיסים אפילו במשחקי גביע הטוטו. ביום שני ייערך פורום בו ישתתפו נציגי אוהדי הקבוצות, נציג מההתאחדות ונציג המשטרה, ובו ישטח נציג בית"ר את טענותיו.

הקבוצה נתנה היום מנוחה לשחקניה, ולא קיימה אימון. אריק בנאדו צפוי לחזור להתאמן כרגיל, ולהתייצב במרכז ההגנה ביום ראשון. בלם אחר, תומר בן יוסף, מחלים מפציעתו ויהיה כשיר כנראה כבר למשחק הבא. מלבד זאת, ליצחק שום יהיה סגל מלא, כולל מילובן מירוסביץ' וכריסטיאן אלבארז, שעשויים לקבל זימון לנבחרת צ'ילה על ידי מאמנה החדשה מרסלו ביילסה.

אפק רוצה לוולפסון, בית"ר מערימה קשיים (מתן קרקוב ויניב קובוביץ', הארץ)

איציק קורנפיין, מנכ"ל בית"ר ירושלים, מעכב את העברתו של עמרי אפק משורות האלופה להפועל תל אביב. בהפועל כבר סיכמו את כל התנאים עם נציגיו של השחקן, שהביע נכונות לחזור לקבוצה. אפק, שלא מוצא את מקומו בבית"ר ירושלים, רוצה לחזור לוולפסון, שם הוא צפוי להיות שחקן הרכב במערך של גיא לוזון. בהפועל תל אביב חשבו להמתין עם החתימה כדי לראות מה יעלה בוועדת המשמעת של אופ"א, אולם לוזון דוחף להוציא לפועל את המהלך בכל זאת ולהחתים את השחקן על חוזה ארוך טווח.

גורם בהרטה ברלין שב והדגיש אתמול כי בימים הקרובים תקבל בית"ר ירושלים הצעה על סך שני מיליון יורו לרכישת דרק בואטנג. בבית"ר טרם קיבלו פקס עם בקשה רשמית לרכישת השחקן ומסרבים בינתיים להגיב על הידיעה.

גורם המקורב לגנאי אמר אתמול שבבית"ר לא רוצים לשחרר את השחקן, שלא הגיע לאימון אתמול בטענה שהוא חולה, אך בסביבתו אומרים שלשחקן סיבות אישיות.

עדכון ראשון: 08:17, 23/08/07
עדכון אחרון: 20:17, 23/08/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully