וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד החתימה את רובן והיינצה

23.8.2007 / 17:50

48 שעות סוערות לאלופת ספרד: הארגנטינאי הצטרף ממנצ'סטר יונייטד, ההולנדי שוחרר על ידי צ'לסי והצטרף, סיסיניו עבר לרומא

אלופת ספרד ריאל מדריד ממשיכה להתחזק, והיום (חמישי) היא השלימה את רכישתם של גבריאל היינצה, מגן נבחרת ארגנטינה ששיחק במנצ'סטר יונייטד ושל אריאן רובן ההולנדי, שהגיע מצ'לסי. שווי העיסקה של שני השחקנים הוא 32.5 מיליון פאונד.

המועדון הספרדי פירסם כבר אתמול הודעה רשמית לעיתונות, בה נכתב כי היינצה יצטרף לקבוצתו החדשה באופן מיידי. סכום ההעברה המקורי לא פורסם, אבל התקשורת בספרד העריכה אותו סביב ה-16 מיליון דולר. הארגנטינאי חתם לארבע שנים בקבוצתו החדשה.

היינצה הוא שחקן הרכש השביעי שהצטרף לריאל מדריד מאז פיטוריו של פאביו קאפלו והחמישי שמשחק או יכול לשחק בתקפיד הגנתי. בקבוצתו החדשה הוא יתחרה מול דורנטה, מרסלו ומיגל טורס על משבצת המגן השמאלי בהרכב הפותח, כל זאת אחרי עזיבתו של רוברטו קרלוס.

היינצה, כזכור, היה מועמד לליברפול, אבל המנג'ר פרגוסון התעקש כי הוא לא יעשה את הדרך מאולד טראפורד לאנפילד, דבר שלא נעשה מאז 1962.

גם רובן בפנים

בשורות טובות נוספות לספרדים: צ'לסי הכריזה סוף סוף על שחרורו של אריאן רובן ההולנדי, שהוחתם מייד על ידי ריאל מדריד.

רובן עלה לצ'לסי 24.5 מיליון פאונד והעלה את הסכום שהוציאה הקיץ ריאל מדריד על שחקני הרכש ל-80 מיליון פאונד (160 מיליון דולר). העיסקה הזאת הייתה חשובה מאוד לנשיא המועדון רמון קלדרון, שהבטיח להביא את השחקן כבר בתחילת הקיץ. אחרי שנכשל בנסיון להנחית במועדון את קאקה וססק פברגאס, קלדרון סוף סוף עמד במילה שלו. רובן אמור לשחק בריאל מדריד בחמש העונות הקרובות.

סיסיניו לרומא

ריאל אף הסכימה להעביר את סיסיניו לרומא. המגן הברזילאי, 27, הגיע לברנבאו בדצמבר 2005 תמורת 5 מיליון יורו. בעונה שעברה סבל מפציעה שהשביתה לחצי עונה, במהלכה שיחק רק שבעה משחקים. סיסיניו היה אמור להיות חלק מעסקה משולשת שכלה את העברתו לסביליה, אלבס לצ'לסי ורובן למדריד, אך בסופו של דבר סיסיניו הצטרף לאמרסון בסרייה A.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully