וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר מול טו בסיבוב הראשון בארה"ב

22.8.2007 / 22:49

הישראלית הבכירה תפגוש את האמריקאית, שהפסידה לה כבר ארבע פעמים, אובזילר מול ווז'ניאצקי הדנית. הפסד לדאוונפורט בקאמבק

אליפות ארצות הברית הפתוחה בטניס תיפתח ביום שני הקרוב והערב (רביעי) התקיימה בניו יורק הגרלת המשחקים. שחר פאר (19 בעולם), הטניסאית הישראלית הבכירה שהגיעה בשנה שעברה לשמינית הגמר בטורניר, זכתה להגרלה קלה יחסית בפתיחתו, אך למשוכה הרבה יותר קשה בסיבוב השלישי. במידה ופאר תשחזר את הישגה הטוב ביותר ותגיע שוב לשמינית הגמר בניו יורק, היא ככל הנראה תתקל במדורגת 2 מריה שראפובה.

פאר תפתח בסיבוב הראשון מול מיילן טו האמריקאית (46 בעולם), שהפסידה לה בעבר ארבע פעמים. אם תנצח, תפגוש פאר בסיבוב הבא ככל הנראה את בטאני מאטק האמריקאית. במידה ותעפיל לסיבוב השלישי, אמורה לחכות לה שם ניקול ויידיסובה הצ'כית (13 בטורניר).

ציפי אובזילר (98 בעולם) תפתח את הטורניר במשחק קשה מול הדנית המוכשרת קרולינה ווז'ניאצקי (83 בעולם) שסומנה כבר מזמן כאחת הכוכבות העולות בסבב הנשים. במידה ותנצח, היא אמורה לפגוש בסיבוב השני את סמנתה סטוסור האוסטרלית (29 בטורניר).

המדורגת 1 ז'סטין הנין תפתח את הטורניר מול יריבה מהמוקדמות ואילו המדורגת 2 מריה שראפובה תפתח מול רוברטה וינצ'י האיטלקיה.

בטורניר הגברים, האלוף רוג'ר פדרר יפתח גם הוא מול יריב מהמוקדמות. הטוען לכתר רפאל נדאל יפגוש בסיבוב הראשון את אלון ג'ונס האוסטרלי ואילו האלוף לשעבר, אנדי רודיק, יפגוש לדרבי אמריקאי את ג'סטין גימלסטוב.

לוי וסלע ניצחו במוקדמות, אוקון הפסיד

הראל לוי (203 בעולם) פתח הערב (רביעי) ברגל ימין את הופעתו במוקדמות אליפות ארצות הברית הפתוחה. לוי פגש את מיכאל קרטושביל השוויצרי, ניצח במערכה הראשונה 2:6 ונהנה בהמשך מפרישה של יריבו. לוי יתמודד בסיבוב הבא מול סקוביל ג'נקינס המקומי.

נועם אוקון (155 בעולם) הודח כבר בסיבוב הראשון של המוקדמות, אחרי שהפסיד לסטיב דארסיס הבלגי (25 במוקדמות) 6:4, 6:3.

דודי סלע נעל את משחקי הלילה עם ניצחון על האוסטרלי ניית'ן הילי (179 בעולם) - 4:6, 7:6, 6:7.

דקל ולצר (538 בעולם) סיים את דרכו בטורניר הצ'לנג'ר בקארשי שבאוזבקיסטן (על סך פרסים של 35 אלף דולר) אחרי שהפסיד לפיני האוסטרלי 6:2, 6:3.

הפסד לדאוונפורט בקאמבק

לינזדי דאוונפורט עשתה היום את הקאמבק שלה לטניס המקצועני, עשרה שבועות בלבד אחרי שילדה את בנה הבכור. האמריקאית, שדורגה בעבר במקום הראשון, הפסידה עם בת ארצה ליסה ריימונד 7:6, 3:6, 4:10 לזוג המדורג מספר 1 בעולם, קארה בלאק וליזל הובר, בסיבוב הראשון בניו הייבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully