וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכבת לקרית אליעזר תצא מהקופסה

אריק רחמיאן

22.8.2007 / 22:49

יאמר מנסה להקל על אוהדי נתניה ומארגן רכבת אוהדים למשחק הגומלין באופ"א מול לייריה. שלום תקוה: "צריכה להיות למערכת ולאוהדים סבלנות"

שחקני מכבי נתניה שבו היום (רביעי) להתאמן ולמעשה הקבוצה החלה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול מכבי הרצליה בחוץ. נתניה חסרה את איתי שכטר, שמצוי עם הנבחרת האולימפית וכן את דדי בן דיין ואבי סטרול שהצטרפו לסגל נבחרת ישראל למשחקה בבלארוס.

בעוד שהקבוצה עורכת את הכנותיה לקראת משחק הליגה, ממשיכים ראשי המועדון בהכנות קדחתניות לקראת משחק הגומלין של מכבי נתניה מול לייריה במוקדמות גביע אופ"א.

מחר תקיים הנהלת מכבי נתניה פגישת עבודה ראשונה עם נציגי משטרת חיפה כהכנה לאירוח המשחק בקרית אליעזר. הנהלת נתניה נעזרת בנסיון הרב שצברה מכבי חיפה באירופה ומקיימת קשר רציף עם מנכ"ל הירוקים, איתמר צ'יזיק, שמסייע להכנות.

הבעלים, דניאל יאמר, שרוצה לראות את קרית אליעזר מלא, הורה לאנשיו לעשות הכל כדי להקל את הגעת האוהדים למגרש. לנוכח ההתעניינות הגדולה של אוהדי נתניה במשחק, בודקת הנהלת הקבוצה את האפשרות לתאם רכבת אשר תסיע את האוהדים לפני ואחרי המשחק, ובכך תקל על הגעתם.

"צריכה להיות למערכת ולאוהדים הרבה סבלנות"

שלום תקוה, כוכב העבר של מכבי נתניה ותושב העיר, העניק ראיון לרדיו "קול נתניה" והתייחס להגעתה של הקבוצה לאירופה: "זה דבר גדול למועדון ולעיר. עד לפני 20 שנה היינו רגילים לראות קבוצות אירופיות ממפעלים שונים מגיעים לנתניה. חזרנו, וזה עושה טוב לכולם. מגיעות מחמאות לכל המערכת. בל נשכח כי במהלך 15 השנים האחרונות, נתניה לא היתה בצמרת הכדורגל הישראלי, ובשנה אחת תחת לאחר הצטרפותו של יאמר, עשו שם דברים כל כך טובים ומהר. נדמה לי שהם הפתיעו לא רק את האוהדים, אלא אפילו את עצמם".

תקוה, שאהוד מאוד ביציעי הקופסה, התייחס למשבר היחסים שחוותה הנהלת הקבוצה עם אוהדיה. "צריכה להיות למערכת ולאוהדים הרבה סבלנות, כי הדברים קרו מהר מאוד. כולי תקווה שמכבי נתניה תמשיך להיות בצמרת גם בעונה הקרובה. אני אישית מאמין כי נתניה של היום היא משהו אחר לגמרי".

על ההחלטה לשחק בחיפה ולא בבלומפילד השיב תקווה בחצי חיוך: "כנראה שעטר התגעגע למגרש שעשה לו רק טוב במהלך הקריירה שלו, והוא מאמין במגרש הזה. אין ספק שמבחינת הצפייה במשחק והרגשת השחקן, בלומפילד הוא המגרש הכי טוב לשחק בו בישראל. אין לי ספק שעטר צפוי לקבל עידוד גם מצד האוהדים הירוקים שאוהבים אותו, וכנראה שהשיקול הזה נלקח גם בחשבון, ולכן צריך לכבד את ההחלטה".

החלה מכירה מוקדמת של כרטיסים למשחק בשבת בהרצליה. ביום ה' תתקיים מכירה בין השעות 17 ל-20 בערב בקופות האיצטדיון, וביום שישי בין 10 ל-14.כרטיס ילד-נוער-חייל ייעלה 45 ש"ח, מבוגר ייאלץ לשלם 65 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully