וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארט אנדרסון סופרסטאר

22.8.2007 / 15:49

היאנקי קילר שוב חיסל את היאנקיז עם עשר הכנסות רצים ב-9:18 של האיינג'לס. סיאטל רותחת, ניצחון דרמטי למטס בסן דייגו

לוס אנג'לס איינג'לס - ניו יורק יאנקיז 9:18

לא רצינו לפתוח עם המשחק הזה גם היום, אבל גארט אנדרסון לא השאיר כל כך ברירה. החובט הותיק, שמתחילת העשור מאמלל את היאנקיז (האיינג'לס הם היאנקי קילרים הרשמיים של הליגה) רשם שיא מועדון של עשר הכנסות רצים הביתה, עם ארבע חבטות ושני הומרים, בהם גראנד סלאם אחד. הקהל הביתי הריע לו ממושכות, ואנדרסון התרגש. "נחמד שמעריכים אותך ככה. אני חושב שזו הפעם הראשונה שקיבלתי כאלה תשואות, זה די מפתיע".

למרות שקלווים אסקובר, אחד הטוענים לסיי יאנג, לא היה בשיאו, הוא קצר ניצחון על מייק מוסינה, שהיה מזעזע ברמות קשות ויצא אחרי 1.2 אינינגים עם שבע ריצות חובה. זה היה משחק מטורף, כשניו יורק מצמקת פיגור 7:1 ל-7:5 באינינג השלישי, ומייד בתחתית האינינג חוטפת עוד חמש ריצות שסוגרות את הסיפור. בצל כל האירועים רשם אלכס רודריגז שני הומרים, שהעלו את מאזנו העונתי ל-42. ווילסון בטמיט הוסיף הומר משלו. מרקוס גווין עם שמירה לאחר שהגיש את שלושת האינינגים המסיימים של המשחק.


מינסוטה - סיאטל 7:2

פיייי, המארינרס תותחים. 18 חבטות של סיאטל והומרים של ריצ'י סקסון ואדריאן בלטרה סייעו לג'רוד וושבורן לרשום ניצחון, ולקרב את סיאטל ליעד - פלייאוף ראשון מאז 2001, עם 2.5 משחקים מעל ליאנקיז במרוץ הויילד קארד. סקוט בייקר הוא המגיש שנוצח במשחק.


טמפה ביי - בוסטון 8:6

בשבוע שעבר ניצח אנדי זוננשטיין את הרד סוקס בפנוויי, הגומלין כבר היה יותר מדי עבורו. חמש ריצות של הרד סוקס באינינג הרביעי הכתיבו את היתרון, שנשמר עד לסיום, באמצעות שני דאבלים של שתי ריצות של חוליו לוגו וקוקו קריספ. ג'ון לסטר עם הניצחון וג'ונתן פפלבון עם השמירה, בוסטון קיבלה אוויר עם הפרש של שישה משחקים מהיאנקיז.


בולטימור - טקסס 2:6

לא משחק לדווח עליו יותר משורה אחת ביום רגיל, אלמלא היה מגיש בו אהבת המדור, אריק בדארד המלך הבלתי מעורער של היקום. בדארד סגר שבעה אינינגים, טיגן 11 חובטים והבולפן הפושע שלו, שבטח ימנע ממנו לקבל סיי יאנג בסוף העונה, לא הצליח לקלקל לו את הניצחון ה-13. מיגל טחאדה ואוברי האף עם הומרים לאוריולס, ויסנטה פאדייה עם ההפסד.


טורונטו - אוקלנד 6:4

הבלו ג'ייז ממשיכים להשתפן למרות שיש להם הזדמנויות לא מעטות להתקרב ליאנקיז. דני הארן הגיש שישה וטבח תשעה, בדרך לניצחון 14 העונה. פרנק תומאס מטורונטו חבט לשני הומרים והגדיל את מאזנו ל-508 בקריירה, אבל לא מנע הפסד מבריאן טולה. ורנון וולס גם הוא עם הומר לבלו ג'ייז, שמירה ליוסטון סטריט.


דטרויט - קליבלנד 1:2

ובינתיים, בבית המרכז ממשיכים להתכתש. ג'ייר ג'רג'נס הגיש היטב מול פאוסטו קרמונה, סגר 6.2 אינינגים ורשם ניצחון. קרמונה הסתפק במשחק מצוין של שמונה וחמישה, אבל הומרים שנתן לקרלוס גיין ולמגליו אורדונייז באינינג השישי הכריעו את המשחק. טוד ג'ונס עם השמירה, הפער בין הקבוצות - חצי משחק לטובת האינדיאנס.


במשחק נוסף: שיקגו וייט סוקס - קנזס סיטי 2:5.

בלטראן בכושר, בזמן הנכון

ניו יורק מטס - סן דייגו 6:7

בילי וגנר מניו יורק נכנס באינינג התשיעי בשוויון 5:5 ונתן ריצה, שבגיבוי טרבור הופמן אמורה להיות המנצחת. אבל למטס חבל היה לבזבז ערב של חמישה ריביז והומראן של קרלוס בלטראן, והם הפכו מידיו של הקלוזר האגדי בתחתית האינינג, כשלואיס קסטיו רושם את סינגל הניצחון. מייק קמרון עם הומר לפאדרס.


סן פרנסיסקו - שיקגו קאבס 5:1

הקאביז החלו את הסדרה עם ניצחון נחוץ, לאור הנצחונות של מילווקי וסט. לואיס. והם עשו את זה לאחר שנכנסו לאינינג התשיעי בפיגור 1:0. קליף פלויד חבט לסינגל בן שתי ריצות על טים לינסקאם באינינג התשיעי, העלה ל-1:2 ומשם לא ראתה שיקגו בעיניים. ג'ייסון מארקי סגר שבעה וחמישה ולא זכה בניצחון, ומי שעשה זאת היה סקוט אייר. משחק מצוין ללינסקאם עם שמונה וחמישה, אבל גם ההתפרקות וההפסד רשומים על שמו.


אריזונה - מילווקי 7:4

הברוורס ממשיכים לשרת את מטרתם ואת המטרות של בית המערב, שמחפש תקווה להדבקת אריזונה. חמש ריצות באינינג השביעי עשו את ההבדל, כשהכוח בא ממחבטו של גייב גרוס עם גראנד סלאם. דייב בוש עם הניצחון ופרנסיסקו קורדרו עם השמירה ה-37 שלו. הפסד לליבאן הרננדז.


פילדלפיה - לוס אנג'לס דודג'רס 4:5

שתי הקבוצות רוצות לשמור על מרחק סביר ממוליכות הבתים שלהן, ובינתיים הפיליז עושים מלאכה טובה יותר. ארון רוואנד חבט להומר ועזר לקייל קנדריק לנצח, ברט מאיירס סיפק את השמירה. ברט טומקו הפסיד, למרות הומרים של ראסל מרטין וג'יימס לוני.


סט. לואיס - פלורידה 2:5

גם סט. לואיס עשתה את זה בקטע של לחכות לסוף, עם ארבע ריצות באינינג השמיני. ידאייר מולינה חבט לסינגל משווה, אלברט פוחולס וריאן לודוויק חבטו להומרים וטרוי פרסיבל קצר ניצחון שלישי העונה, כשהקרדינלס שומרים על פער סביר של שלושה משחקים מהמוליכות. שמירה מספר 24 לג'ייסון איזרינגהאוזן, הפסד לארמנדו בניטז המזעזע, הומר למיגל קבררה מהמארלינס.


קולורדו - פיטסבורג 2:9

הרוקיז שומרים על הגחלת, כשאיאן סטיוארט חובט לגראנד סלאם באינינג הרביעי, כשמאט הולידיי, בראד הופ והקומיסר טרוי טולוביצקי מוסיפים הומרים. טיילור בוכהולץ זכה בניצחון, טוני ארמאס עם ההפסד, נייט מקלאות' עם הומר לפייראטס.


סינסינטי - אטלנטה 7:8

הברייבס הם המפסידים הגדולים של הלילה, עם הנצחונות של המטס ושל פילדלפיה. ברנדון פיליפס חבט להומר, ביל בריי זכה בניצחון ודייויד וות'רס עם השמירה. הפסד לפיטר מוילאן, בריאן מק'קאן עם הומר לאטלנטה.


במשחק נוסף: וושינגטון - יוסטון 11:6

תמונת מצב לפלייאוף:

AL מזרח:

בוסטון 50:76
יאנקיז 56:70 (6 משחקים מאחור)


מרכז:

קליבלנד 56:68
דטרויט 57:68 (חצי משחק מאחור)


מערב:

איינג'לס 51:74
סיאטל 52:71 (שני משחקים מאחור)


NL מזרח:

ניו יורק מטס 53:71
פילדלפיה 58:66 (5 משחקים מאחור)
אטלנטה 60:66 (6 משחקים מאחור)


מרכז:

שיקגו קאבס 60:64
מילווקי 61:65 (שוויון)
סט. לואיס (62:60 (3 משחקים מאחור)


מערב:

אריזונה 56:71
סן דייגו 58:66 (3.5 משחקים מאחור)
דודג'רס 61:64 (6 משחקים מאחור)
קולורדו 61:64 (6 משחקים מאחור)


ויילד קארד AL:

1. סיאטל
2. ניו יורק יאנקיז (2.5 משחקים מאחור)
3. דטרויט (4 משחקים מאחור)


ויילד קארד NL:

1. סן דייגו, פילדלפיה
3. אטלנטה (1 משחקים מאחור)
4. מילווקי (2 משחקים מאחור)
5. דודג'רס/קולורדו (2.5 משחקים מאחור)
7. סט. לואיס (5 משחקים מאחור)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully