וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינמו ויתרה, ארנולד שחקן ירושלים

שגיא ניר

22.8.2007 / 15:59

הקבוצה הרוסית בה חתם ג'יימי ארנולד בתחילת הקיץ הודיעה במכתב לעורך דינו כי הוא חופשי. ארז מרקוביץ' עשוי לבקש לעזוב

ג'יימי ארנולד הפך היום רשמית לשחקן הפועל ירושלים. דינמו מוסקבה האיזורית, הקבוצה הרוסית בה חתם השחקן בתחילת הקיץ לפני שהתחרט, הודיעה במכתב לעורך הדין יוסי גאייר כי היא יורדת מדרישותיה מהשחקן, וכי הוא חופשי לשחק בכל קבוצה שיחפוץ. גאייר העביר את המכתב לאיגוד הכדורסל הישראלי, ובכך תמה הפרשה.

כזכור, מיהר ארנולד לחתום לשנתיים בקבוצה הרוסית עם סיום עונת 2006/7, ולמרות רצונה של מכבי תל אביב לנהל איתו משא ומתן. כעבור מספר שבועות, התחרט השחקן על החתימה בשל מה שהגדיר בעיות משפחתיות, וחתם לשנתיים בהפועל ירושלים. במוסקבה איימו לתבוע את השחקן במוסד לבורות של פיב"א, אך היום כאמור הסירו את האיום והודיעו כי השחקן משוחרר.

ארנולד (32, 2.03 מ'), קולע סל האליפות של מכבי תל אביב מול הפועל ירושלים, יעבור לבירה שתהיה תחנתו השלישית בישראל אחרי מכבי תל אביב והפועל גליל עליון בסוף שנות ה-90. הוא חובר לסגל המרשים אותו בונה דן שמיר, שכולל כרגע גם את דרור חג'ג', יהוא אורלנד, גיא פניני, שרון ששון, ארז מרקוביץ' והזרים וויל בליילוק וטימי באוורס. מרקוביץ', שהיה הראשון בשחקני ירושלים שחתם על חוזה במהלך הקיץ, עשוי לבקש לעזוב את הקבוצה בעקבות ריבוי השחקנים הישראלים בעמדות הגבוהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully