וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוצי מזנק לעזרת לאציו

22.8.2007 / 16:22

הקבוצה חסרה שוער, פרוצי מוכן לחזור מפרישה: "אם יזדקקו לי, לא אפנה את גבי". קאקה: "אינטר פייבוריטית השנה, כל הלחץ עליה"

בקיץ האחרון השוער הוותיק אנג'לו פרוצי תלה את הנעליים, ובגיל 37 כבר החל לתכנן את העתיד שמחוץ לכדורגל. שוערה לשעבר של נבחרת איטליה, זכה להניף לפני שנה את גביע העולם כשוער השלישי של האזורי, ונפרד בצורה מכובדת מקבוצתו האחרונה לאציו. אבל כשהמועדון הרומאי נקלע לבעיה בעמדת השוער, פרוצי הפגין נאמנות מהי, והציע עצמו לקבוצה.

לאציו החתימה בקיץ את השוער הארגנטינאי חואן פאבלו קאריזו כמחליף לפרוצי, אך התגלתה בעיה עם אישורי העבודה שלו, והא עשוי להיעדר עד ינואר. השוער המחליף, מרקו באלוטה, הוזנק להרכב הפותח של הקבוצה, אבל בלאציו לא רוצים לראות את השוער בן ה-43 שומר על הרשת לאורך זמן. פרוצי זיהה את הבעיה והודיע כי הוא מוכן לחזור וללבוש את הכפפות. "אם זה טוב ללאציו, אהיה מוכן לחזור. שיחקתי עבורם 7 שנים ויש לי זכרונות נהדרים ואהבה לאוהדים. אם יזדקקו לי, לא אפנה את גבי".

אמרסון במילאן. סופית

אמרסון הברזילאי השלים אמש (שלישי) את העברתו למילאן מריאל מדריד. הקשר הקשוח, שאיבד את מקומו בהרכב של אלופת ספרד בחצי השני של העונה, הביע בפומבי על רצונו לעזוב את הברנבאו, ולאחר שאלופת אירופה הסכימה לשלם 3.7 מיליון יורו כדי להעביר את הברזילאי לסן סירו, המהלך הושלם. אמרסון, ששיחק בעבר ברומא וביובנטוס, משלים קאמבק נוסף לסרייה A.

קאקה הלוחם הפסיכולוגי

מאסימו מוראטי, הבעלים של אינטר, לא נבהל מהפסדה של אלופת איטליה בסופר קאפ האיטלקי לרומא (1:0), ואמר כי הדבר יהפוך את קבוצתו לצנועה יותר.

בצד השני של העיר שמעו את הדברים, וכנראה החליטו לפתוח במלחמה פסיכולוגית עוד בטרם נפתחה העונה. "המטרה היא לזכות בהכל, אבל אין ספק שאינטר היא הפייבוריטית", אמר קאקה הברזילאי, "הם עדיין האלופים ועדיין הכי חזקים. כל הלחץ עליהם".

לדעת קאקה, אלופת אירופה תהווה את האתגר הכי גדול לנראזורי, וגם רומא ויובה יקשו על שחקניו של רוברטו מאנצ'יני. קאקה התייחס להצטרפותם של אמרסון ופאטו הברזילאים לקבוצה ואמר: "בואם תורם לנו רבות והופך אותנו לקבוצה מצוינת".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully