וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו VS ריאל מדריד

22.8.2007 / 15:04

המאמן שפוטר מאלופת ספרד חושף את התככים בברנבאו, מדבר על חדר ההלבשה המפולג וקוטל את הנשיא רמון קלדרון ושאר ההנהלה

ידענו שזה בסוף יגיע, כי כמה כבר אפשר לשמור דברים בבטן, בטח אם קוראים לך פאביו קאפלו. מאמנה של ריאל מדריד בעונה שעברה החליט לסגור חשבון עם כמה אנשים בברנבאו, שלדעתו אחראים יותר מכל לפיטוריו, על אף האליפות בה זכו הבלאנקוס בתום העונה.

בראיון מקיף שהעניק האיטלקי ל"מארקה" הספרדי, הוא סגר חשבון קודם כל עם הנשיא רמון קלדרון, שלדעתו אחראי להתנהלות כלפיו. "לא ציפיתי שיפטרו אותי, משום שהמנהל הספורטיבי פרדרג מיאטוביץ' וקלדרון תמיד אמרו ש'נמשיך יחד, אל תאמין למה שכותבים בעיתונים'. סמכתי על אמונו של הנשיא ומנהלו הספורטיבי, חשבתי שהם דוברי אמת".

"הנשיא קלדרון מעולם לא התקשר אלי כדי להודיע על סיום עבודתי, אלא מיאטוביץ'", הוסיף קאפלו, "כבר בחגיגות האליפות בברנבאו ידעתי שזה נגמר, כשהנשיא העביר את המיקרופון בין השחקנים ומשום מה הוא לא הועבר גם אלי".

קאפלו ידע לספר שההחלטה לספסל את דייויד בקהאם לא היתה שלו, אלא הונחתה עליו על ידי ההנהלה, וזאת משום שהקשר האנגלי הודיע כי יצטרף בעתיד ללוס אנג'לס גלאקסי. "הם אמרו כי לא יוכלו לסמוך על שחקן שהודיע כי יעזוב את הקבוצה". אם כן מדוע קאפלו נענה לדרישה? משום שבעיניו המועדון הוא מעל הכל. "האני תמיד מגן על המועדון שאני עובד בו", הסביר האיטלקי.

קאפלו ניצל את ההזדמנות כדי לחשוף סודות מחדר ההלבשה של ריאל מדריד, ודבריו צובעים את המועדון בצבעים לא מחמיאים. "כשהגעתי מצאתי חדר הלבשה מפולג ומסוכסך. השחקנים היו מחולקים לקבוצות, ולכל אחת היה המנהיג שלה".

אבל קאפלו דואג גם להחמיא לשחקניו לשעבר ומציין את ראול, רוד ואן ניסטלרוי, פאביו קנאברו, איקר קאסיאס ודייויד בקהאם כשחקנים חרוצים ומקצוענים. שבחים מיוחד מקבל ממנו גוטי, שלדברי האיטלקי היה "שחקן מפתח" בעונה שחלפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully