וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרות של האנגלים, התקווה שלנו

22.8.2007 / 23:45

לפני המפגש מול ישראל, אנגליה נראתה רע בהפסד הביתי 2:1 לגרמניה. 2:2 לרוסיה מול פולין, ארגנטינה הפסידה לנורבגיה, איטליה להונגריה

צרות יש לא רק בנבחרת ישראל. נבחרת אנגליה הפסידה היום (רביעי) 2:1 לגרמניה באיצטדיונה הביתי בוומבלי, וגם חניכיו של סטיב מקלארן נראים לא מוכנים לקראת משחקם הבא מול ישראל עוד שבועיים וחצי, ב-9 בספטמבר.

פרנק למפארד כבש ראשון לאנגלים בבעיטה חדה מתוך הרחבה, אבל קווין קוראני ניצל בדקה ה-26 שגיאה מביכה של השוער פול רובינסון כדי לגלגל משני מטר ולהשוות ל-1:1, ובדקה ה-40 היה זה כריסטיאן פאנדר ששלח טיל אדיר והשלים את המהפך.

במשך המארחת עוד הגיעה לכמה הזדמנויות, כולל החמצה של מייקל אואן מול שער ריק, אבל בסופו של דבר סטיב מקלארן שוב נאלץ לרדת לחדר ההלבשה לקול שריקות הבוז מהקהל. מי יודע, אולי הם ישרקו בוז גם מול ישראל?

מה נהיה, חוס?

רוסיה, יריבתה של נבחרת ישראל בבית 5 של מוקדמות יורו 2008, סיימה הערב (רביעי) בשוויון 2:2 את משחק הרעים מול פולין, שנערך במוסקבה. המשחק היווה הכנה אחרונה עבור שתי הנבחרות לקראת המשך המשחקים במוקדמות היורו.

חניכיו של חוס הידינק, שיתארחו באצטדיון ר"ג ב-17 בנובמבר, נראו טוב במחצית הראשונה וכבשו פעמיים (דימיטרי סישב בדקה ה-20, רומן פבליוצ'נקו 13 דקות מאוחר יותר), אולם נסוגו לאחור במחצית השנייה. פולין ניצלה מספר טעויות נדירות בהגנה הרוסית ועקצה פעמיים תוך ארבע דקות: יאזק קרזינובק שיגר בדקה ה-73 כדור נהדר לחיבורים של אנטון שונין, בימים כתיקונם שוער המשנה של הנבחרת הרוסית, ויעקוב בלאסיקובסקי שלח כדור נוסף לרשת בדקה ה-77. פולין יכלה להשלים מהפך, אבל בעיטה של דאריוש דודקה פגעה בקורה, התגלגלה על קו השער ויצאה החוצה.

ארגנטינה הפסידה בנורבגיה, ברזיל ניצחה את אלג'יריה

נבחרתה של ארגנטינה קיותה להתאושש מההפסד לברזיל בגמר הקופה אמריקה במשחק ידידות מול נורבגיה באוסלו, אלא שהנבחרת המקומית לא ויתרה על כבודה בבית וניצחה 1:2.

נורבגיה עלתה ליתרון כבר אחרי 12 דקות. חאבייר מסצ'ראנו הכשיל את חברו לליברפול ג'ון ארנה ריסה וג'ון קארו כבש מהנקודה הלבנה. השער השני של הנורבגים הגיע גם הוא מבית היוצר של ריסה וקארו, שנהנה ממסירה נהדרת של חברו כדי להשלים צמד מנגיחה ולכבוש את שערו ה-19 במדי נבחרת נורבגיה. הארגנטינאים צימקו שש דקות לסיום מבעיטה חופשית מוצלחת של מקסי רודריגז.

לעומתה של ארגנטינה, אלופת אמריקה ברזיל ניצחה במשחק ידידות בצרפת את אלג'יריה 0:2. רונאלדיניו הרים קרן בדקה ה-63 ובישל למייקון את השער הראשון של הברזילאים. כוכבה של ברצלונה כבש את השער השני בדקה ה-81 וקבע את תוצאת הסיום.

מאלופת אמריקה לאלופת העולם. כמו ארגנטינה, גם איטליה הייתה רחוקה מלשכנע, אחרי שהפסידה במשחק ידידות להונגריה 3:1 לעיני 40 אלף צופים בבודפשט. עבור רוברטו דונאדוני זו הייתה ההזדמנות האחרונה לבדוק מערכים שונים בנבחרת שלו, ונראה שהוא לא ממש מצא את הפיתרון. אנטוניו די נטאלה, שנכנס כמחליף בבתחילת המחצית השניה, כבש את השער הראשון במשחק והעלה את איטליה ל-0:1 בדקה ה-49. ההונגרים הגיבו בשלושה שערים בתוך 16 דקות. זה התחיל בשיוויון של רולנד ג'והאש בדקה ה-61, המשיך בפנדל מוצלח של זולטן גרה והסתיים עם הקינוח מבית היוצר של החלוץ הצעיר רוברט פשצ'שין.

נבחרת בכירה נוספת שלא הרשימה הייתה הולנד, שהפסידה לשוויץ 2:1. טרנקילו בארנטה מבאייר לברקוזן כבש את שני השערים לשוויצרים בדקות 9 ו-51. רוד ואן ניסטלרוי חזר לנבחרת ההולנדית בפעם הראשונה מאז שהושעה ממנה בתום מונדיאל 2006. ואן ניסטלרוי הוחלף במחצית על ידי דירק קויט, שכבש את השער היחיד של ההולנדים במשחק.

אוסטריה, שתארח יחד עם שוויץ את יורו 2008, סיימה בתיקו 1:1 את משחק הידידות שלה מול צ'כיה. באותו האיזור, צרפת ניצחה את סלובקיה 0:1 משער של תיירי הנרי.

אלופת אירופה יוון הפסידה בביתה לספרד 3:2. גקאס העלה את היוונים ליתרון ראשון בדקה ה-18, אבל מרצ'נה הישווה. קצוראניס הוריד את היוונים להפסקה ביתרון 1:2, אבל הספרדים ביצעו מהפך מצמד של סילבה במחצית השניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully