וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד-חיפה: מסיללה בדרך, מסודי בהיכון

23.8.2007 / 13:00

הקשר צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח בחיפה, עדיין לא ברור אם יושאל או יחליף את סורמה. מסודי מתכונן לאקסית: "חיפה כבר מאחוריי"

הקשר הדרום אפריקני, פיטר מסיללה, צפוי להגיע לישראל ביום ראשון הקרוב ולחתום על חוזה ארוך טווח במכבי חיפה. מסיללה יתאמן מספר ימים עם הקבוצה, ורק לאחר שיחליט המאמן רוני לוי האם להשאיר את הקשר לוקאש סורמה בקבוצה, או לשחררו, יוודע האם מסיללה ישחק בקבוצה או יושאל. "קיבלנו החלטה עקרונית להחתים אותו. אם רוני יחליט שזה מה שהוא רוצה, סורמה ישוחרר. אם לא, הוא יושאל", אמר הערב גורם במועדון.

חיפה ערכה הערב את האימון המסכם לקראת משחק החוץ מול אשדוד (שבת, 19:30). לוי מתלבט האם לפתוח במשחק עם שני חלוצים (קטן וארבייטמן) או עם חלוץ אחד. אם לוי יחליט לשחק עם חמישה קשרים (סורמה, רפאלוב, בוקולי, פאוליניו, רוסו), ארבייטמן יפתח על הספסל. השחרור הבינלאומי של הקשר הברזילאי רנאטו לא הגיע, אבל לרוני לוי זה לא ממש משנה משום שבכל מקרה הוא לא תכנן לשתפו במשחק.

המאמן רוני לוי אמר על לוקאש סורמה שצפוי לפתוח בהרכב: "לא אוהב לשפוט שחקנים לפי משחק אחד. הסיבה לכך שסורמה מועמד לפתוח בהרכב, היא הרצינות והמוטיבציה שיש לו. הוא מגיע לפני האימון ונשאר אחריו. הוא נותן לי הרבה חומר למחשבה".

על העובדה שפיטר מסיללה מועמד לקבוצה אמר המאמן: "חוץ מסורמה יש עוד שני זרים על הפרק (מוסקאלו מסיללה. א. י). יש לנו הרבה אופציות, ועוד שבוע לקבל החלטה מי מהם יישאר. עד תום מועד ההעברות נקבל החלטה". למרות דבריו של לוי, מוסקאלו לא יחליף את סורמה. אם המועדון יחליט לרכוש אותו, הוא יתבקש לרדת לעונה אחת לקבוצת הנוער, או שיושאל לקבוצה אחרת.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דייגו קרוסה, דקל קינן, רוני גפני, ליאור רפאלוב, לוקאש סורמה, פאוליניו, ג'ובאני רוסו, גוסטבו בוקולי, יניב קטן.

לסורמה כבר יש דרישות

הקשר לוקאש סורמה, שכבר היה בדרך החוצה מהקבוצה, הבהיר לראשי הקבוצה במהלך השבוע שהוא רוצה לקבל את החולצה עם הספרה 8 במקום את החולצה עם הספרה 5, שהשאיר חאבייר אנדרסון. בחיפה נענו לבקשתו.

"סורמה רצה להבין אם הוא נשאר בקבוצה. אם הוא לא שיחק בשבת, מה הטעם לבקש ספרה אחרת על החולצה?", תהה גורם במועדון. לאחר שהובהר לקשר שהוא משוחרר מהקבוצה מטעמים מקצועיים, בחיפה החליטו לשקול מחדש את שחרורו. לפי החוזה שלו, סורמה יוכל לדרוש פיצוי מזערי בתמורה לשחרורו. אם סורמה יגלה יכולת טובה במשחק הקרוב, הסיכויים שלו להישאר בקבוצה יגדלו.

הקשר הרומני כריסטיאן מוסקאלו ימשיך להיבחן בקבוצה עד תחילת השבוע הבא, ואם ירשים הוא ישחק אך ורק בקבוצת הנוער.

מסודי מתכונן לאקסית (רענן ברנובסקי)

מ.ס.אשדוד תארח בשבת (איצטדיון הי"א, 19:30) את מכבי חיפה על רקע האכזבה מהשמטת שתי הנקודות בתיקו מול מכבי ת"א במחזור הקודם. הפעם, מול הקהל הביתי, הקבוצה של חזן תנסה לצבור שלוש נקודות מלאות, כאשר לפי קצב מכירת הכרטיסים נראה כי האיצטדיון צפוי להיות מלא.

לראשונה העונה, צפוי המאמן אלון חזן ליהנות מסגל מלא. השחרור הבינלאומי של הקשר הארגנטינאי אנדראס איימאר והבלם הברזילאי אנדרה לואיס הגיע במהלך השבוע ושניהם אמורים לפתוח מחר בהרכב. גם הבלם אייל אלמושנינו, שהחלים מפציעה בברכו, צפוי לקחת חלק במשחק ואולי אפילו לפתוח בהרכב.

הקשר הקונגולזי אלן מסודי יפגוש את האקסית מחיפה, שלא ממש רצתה אותו העונה. חזן מרוצה מאוד מהשתלבותו של מסודי באשדוד וצפוי לתת לו דקות משחק גם מחר. היום אמר מסודי: "לאשדוד יש קבוצה טובה מאוד, אני שמח להיות כאן, מה שהיה בחיפה כבר מאחוריי, אני רוצה להצליח במדי אשדוד".

קשר הקבוצה דוד רביבו אמר לקראת המשחק: "נכון שמכבי חיפה הפסידו במשחק הראשון אבל זו רק תחילת הליגה. חיפה זו קבוצה, שיש לה את אחד מסגלי השחקנים הכי טובים בליגה. כל משחק הוא קשה ואני מקווה מאוד שנוציא תוצאה טובה ונעלה על הדרך הנכונה. ברור שההפסד של חיפה במשחק הקודם יקשה עלינו. היא קבוצה גדולה ויש שם שחקני נבחרת מאוד טובים שלא מתרגשים מהפסדים. אני תמיד רוצה לנצח ולא אכפת לי מול מי. אנחנו לא נסתפק בתיקו, למרות שתיקו זאת לא תוצאה רעה נגד מכבי חיפה".

באשדוד ימשיכו בשבוע הבא לבחון את צמד הבלמים, הארגנטינאי כריסטיאן גמבינסקי וסרז' באגטה מקונגו, שערכו היום אימון בכורה בקבוצה.

הרכב משוער: סמי אג'יי; מיקי עטיה, אנדרה לואיס, אייל אלמושנינו (מאור זוהר), אדיר טובול; ז'אן ז'אק גוסו גוסו, קובי דג'אני, דוד רביבו, עידן מליחי, (אנדרס איימאר); עידן שריקי, שי הולצמן.

עדכון ראשון: 23.8.07, 11:37
עדכון אחרון: 24.8.07, 13:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully