וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארמניה עקצה את פורטוגל

22.8.2007 / 23:48

רונאלדו וחבריו איבדו את המקום השני בבית א' לפינלנד, כשסיימו רק ב-1:1 בארמניה במוקדמות היורו. בלגיה-סרביה 2:3, אסטוניה - אנדורה 1:2

במקביל למשחקי הידידות שנערכים הערב (רביעי) ברחבי אירופה, במספר בתים, כולל בית ה' ה"ישראלי", נערכו גם קרבות אמת על מקום ביורו 2008.

הערב נפתח בתוצאה מפתיעה מאוד במשחקי בית א', כשפורטוגל הגדולה לא הצליחה לנצח את ארמניה הקטנה, סיימה איתה רק ב-1:1 ואיבדה שתי נקודות חשובות במירוץ אחר המקום הראשון בבית. רוברט ארזומניאן העלה את המארחת ליתרון ראשון בדקה ה-12, כריסטיאנו רונאלדו השווה בדקה ה-37. הארמנים, שניצחו במחזור הקודם את פולין, ממשיכים בכושר המצוין ואילו פורטוגל ירדה למקום השלישי בבית.

מי שניצלה את המעידה של פורטוגל כדי להחליף אותה במקום השני היא פינלנד, שניצחה את קזחסטן 1:2 וצימקה את הפער מהמוליכה פולין לשתי נקודות. אלכסיי ארמנקו ג'וניור כבש את השער הראשון לפינים בדקה ה-13, אלא שדימיטרי ביאקוב הישווה לקזחים כעבור 10 דקות. תימיו טאיניו כבש את שער הניצחון לפינים בדקה ה-61.

המפגש המסקרן יותר בבית הזה נערך בבלגיה, שאירחה את סרביה. השדים האדומים כבר איבדו סיכוי ממשי להגיע ליורו, אבל זה לא מנע מהם לנצח את הסרבים 2:3, ולפגוע גם להם משמעותית בסיכויים להגיע לאוסטריה ולשוויץ. מוסה דמבלה כבש את השער הראשון לבלגיה בדקה התשיעית וקווין מיראלאס כבש את השני בדקה ה-29. זדרבקו קוזמנוביץ' צימק עבור הסרבים בדקה ה-73, אבל מיראלאס השלים צמד שלוש דקות לסיום, ואפילו שער מצמק נוסף של קוזמנוביץ' לא קילקל את החגיגה הבלגית.


בבית ה' הבית הישראלי, השיגה אסטוניה את ניצחונה הראשון בקמפיין עם 1:2 על האחרונה אנדורה במשחק חסר משמעות, שבו הורחקו שני שחקנים אסטוניים.


צפון אירלנד המפתיעה עלתה למקום השני בבית ו' אחרי ניצחון 1:3 על ליכטנשטיין. האירים עקפו את ספרד והם רחוקים רק בשתי נקודות מהמוליכה שבדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully