וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחגוג גם בלי אליהו

שגיא ניר

22.8.2007 / 0:53

בזמן שהפורוורד ירקוד בארץ בחתונת אחיו, תשחק נבחרת ישראל באוקראינה (19:00, ערוץ 1). הפסד יסבך את הדרך למדריד

ללא ליאור אליהו, שנשאר בארץ לחגוג עם אחיו בחתונתו, אבל עם הנעליים החדשות של ג'רון רוברטס ומנה ניכרת של ביטחון עצמי בעקבות ההצגות האחרונות, תעלה הערב (רביעי, 19:00, ערוץ 1) נבחרת ישראל על הפרקט בקייב למשחק החמישי, ואולי החשוב ביותר, בשלב הבתים של טורניר ההזדמנות האחרונה לאליפות אירופה.

"האוקראינים יותר טובים ממה שאנחנו מייחסים להם", אמר אתמול צביקה שרף לפני ההמראה בנתב"ג. גם המאמן הלאומי יודע שללא ליאור אליהו, המניה הבטוחה שלו יחד עם יותם הלפרין בקיץ הזה, פער הרמות בין החבורה הישראלית לנבחרת האוקראינית המתאוששת מצטמצם. במשחק הראשון בין הנבחרות ביד אליהו ברחו הבחורים בכחול לבן ברבעים השני והרביעי, בהם היה אליהו על הפרקט. מחר בערב, יצטרך שרף את הזריזות ההגנתית של מתן נאור וגיא פניני כדי להתעלות על קרבות החפירות בצבע מול הגבוהים האוקראינים.

בנבחרת לא ליקקו דבש עם הנחיתה בקייב. במשלחת התרעמו על היעדר מיזוג האוויר בחלק מחדרי המלון – מצרך חשוב במיוחד לאור 32 המעלות שנמדדו בבירה האוקראינית. מי שנהנה עוד פחות היה המתאזרח של הנבחרת, ג'רון רוברטס, שהמזוודה שלו לא הגיעה לטרמינל של קייב, והוא נאלץ להמתין לזוג הנעליים החדשות שרכש עבורו מנהל הנבחרת מומו לוצקי.

במשרדי איגוד הכדורסל התקבלה הבוקר הזמנה מפיב"א להגרלת סדר המשחקים של השלב האחרון של טורניר ההזדמנות האחרונה, שיתקיים בעיר מנורקה בספרד. ההגרלה תתקיים רק ביום שני בשבוע הבא, אבל גם באיגוד האירופי יודעים מיהי הנבחרת הטובה ביותר בבית ג'. מחר, עם מאמני ושחקני הנבחרת הצעירה בכדורגל ביציע, תצטרך החבורה של צביקה שרף להוכיח שזה נכון. כי אם תפסיד, יהפוך המשחק האחרון בבית, במוצאי שבת בבלגיה, לקרב דמים של ממש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully