וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי שוקל להחזיר את סורמה להרכב

21.8.2007 / 22:06

הקשר ששוחרר מחיפה יקבל הזדמנות מול אשדוד, לאור האכזבה ממספר צעירים, ביניהם מליקסון. הרומני מוסקלו מגיע להיבחן

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, שוקל להחזיר את הקשר הפולני לוקאש סורמה להרכב הקבוצה. בשבת תצא הקבוצה למשחק חוץ נגד אשדוד, וסורמה צפוי לפתוח בהרכב.

מדובר בתפנית משום שהפולני כבר קיבל הודעה כי הוא לא בתוכניות של רוני לוי, אך נראה כי הוא עשוי להישאר בקבוצה אם יפגין יכולת גבוהה במשחק נגד קבוצתו של אלון חזן.

בתום משחק ההפסד לסכנין (1:0) עלתה ביקורת במועדון על צורת משחקם של מספר משחקניה הצעירים של הקבוצה. אחד השחקנים הוא הקשר מאור מליקסון, ונראה שיכולתו של הקשר הישראלי גרמה ללוי להעניק לסורמה הזדמנות נוספת להרשימו. מליקסון צפוי לשבת על הספסל במשחק הקרוב מול אשדוד, לאחר שבקבוצה ספרו את מספר איבודי הכדור שלו וכנראה לא אהבו את התוצאה המספרית.

הקשר ההתקפי כריסטיאן מוסקלו, שנבחן הקיץ במחנה האימונים של בית"ר ירושלים אך לא הוחתם, יחל להתאמן במכבי חיפה. מוסקלו (17) ינחת הלילה בישראל וייבחן בקבוצת הבוגרים במשך מספר ימים. בקבוצה אמרו כי בשלב זה נראה כי מוסקלו הרומני ישתלב בקבוצת הנוער ולא בזו הבוגרת. נכון לעכשיו נראה שאין קשר בין העובדה שהמאמן רוני לוי מחפש חלוץ או שחקן התקפי, לבין נחיתתו של השחקן בישראל.

המאמן ממשיך להפעיל לחצים על הנשיא יעקב שחר בכדי שהאחרון יחתים חלוץ בעל שיעור קומה בקבוצה. בחיפה הדגישו כי למרות הפירסומים, שחר טרם החליט לגבי הסוגיה, והא צפוי להכריע בעניין בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully