וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנדברג רואה סדין אדום

אורי שלו

21.8.2007 / 21:10

קשר בית"ר מתכונן למשחק הליגה מול הפועל ת"א: "נבוא כדי לנצח. אנו רוצים להשיג את כל התארים". בנאדו צפוי להיות כשיר למפגש מול האדומים

קשה לומר מה יהיה מזג האוויר ביום ראשון הקרוב, אבל היו בטוחים שבבלומפילד יהיה חם. ככה זה כשהאלופה בית"ר ירושלים פוגשת את היריבה המושבעת, הפועל ת"א. הפעם האחרונה בה ניצחה בית"ר את האדומים בבלומפילד הייתה בדצמבר 2000, אז אימן את הקבוצה אלי גוטמן. התוצאה היתה, איך לא, 0:1. בבית"ר מודעים למאזן העגום, ואף אחד לא מתכוון לחזור לבירה מבלי לתקן את הסטטיסטיקה.

אמנם בטדי כבר שכחו מזמן את הניצחון במחזור הפתיחה על בני יהודה (0:3), אבל ההכנות בירושלים למשחק החשוב יחלו באופן רשמי רק ביום שישי, 48 שעות לפני המשחק. עד אז, ובמשך כל זמן ההיעדרות של שחקני הנבחרות, בית"ר מתאמנת עם מספר מועט של שחקנים, ועקב כך הצוות המקצועי לא יכול לתרגל הרכב או שיטה לקראת המפגש. בבית וגן מודעים לכך שמדובר בהכנה די לקויה, ואף מזכירים שבמקרים דומים בעבר, הפסידה הקבוצה נקודות יקרות.

בבית"ר מאמינים שאריק בנאדו יהיה כשיר למשחק, זאת לאחר שנפצע במשחק נגד בני יהודה ביום ראשון. בשל הפציעה, החמיץ הבלם את נסיעת נבחרת ישראל לבלארוס, ורק היום הוא חזר להתאמן כשערך ריצה קלה. לאחר בדיקה שנערכה לשחקן נראה כי עד יום ראשון הוא צפוי להחלים ולהתייצב לצד שמעון גרשון במרכז ההגנה.

באימון המצומצם עבדו השחקנים בעיקר על מצבים מול השער. מיכאל זנדברג שכבש שער מרהיב במחזור הפתיחה, נראה כמי שמחדש את הרומן שלו עם הרשת, והיה חד מאד. בסיום האימון התייחס הקשר למשחק הקרוב: "משחק נגד הפועל בבלומפילד הוא כמובן גדול וחשוב, ונבוא לשם כדי לנצח. אנחנו לא מתביישים להצהיר בפה מלא על המטרות שלנו, שהן כמובן השגת כל התארים".

בירושלים כבר מורגשת תכונה לקראת המשחק מול קבוצתו של גיא לוזון. אוהדי בית"ר כבר חוטפים את הכרטיסים שהוקצו להם, וההערכה היא שהכרטיסים ליציעי בית"ר יאזלו ביומיים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully