וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאייטה ובלאסי בדרך לנאפולי

21.8.2007 / 19:39

השניים יעזבו את יובנטוס ויישחקו העונה באיצטדיון סן-פאולו. מוראטי מרוצה מההפסד בסופר קאפ: "זה יעזור לנו להחזיר רגליים לקרקע"

נאפולי ממשיכה להתחזק לקראת העונה הקרובה, והערב (שלישי) דיווחה התקשורת האיטלקית כי הקבוצה מדרום איטליה רכשה את שחקניה של יובנטוס, החלוץ האורוגוואי מרסלו זלאייטה והקשר האיטלקי מנואלה בלאסי.

מנהלה הספורטיבי של יובה, אלסיו סקו, הודה כי הגברת הזקנה הסכימה למכור גם 50 אחוזים מהבעלות על השחקנים. שתי הקבוצות טרם הוציאו הודעה רשמית על ההעברה, אולם באיטליה דיווחו שהשניים כבר בדרכם לאיצטדיון סן-פאולו, והם עתידים כבר בימים הקרובים לקחת חלק באימוני הקבוצה.

מוראטי לא נכנס לפאניקה

נראה שההפסד בסופר קאפ האיטלקי, 1:0 לרומא, הכניס ללחץ את רוברטו מאנצ'יני, אחרת איך אפשר להסביר את בקשתו של מאמן אינטר לחיזוק הקבוצה?

מי שזעם בעקבות דבריו של מאנצ'יני אחרי המשחק, היה הבעלים מאסימו מוראטי, שכידוע הוציא הקיץ כמה דולרים על רכש לאלופה. "לא מדובר פה בצורך עז לפנים חדשות, היינו פשוט צריכים להיות צנועים יותר, ולא לחשוב שהניצחון על רומא כבר היה מונח בכיסנו".

נדמה כי מוראטי דווקא מרוצה מההפסד לג'ילאלורוסי, ובעיקר מהתזמון שלו, רגע לפני פתיחת העונה. "ההפסד בסופר קאפ יעזור לנו להחזיר את הרגליים לקרקע. אסור לנו לחשוב שאנו טובים, ושננצח בלי מאמץ. חשוב שלא נחשוב שאנו הכי טובים כי זכינו באליפות בעונה שחלפה, זה לא מעניק לנו שום יתרון בעונה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully