וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פלדה ורפופורט השאירו את אשקלון תלויה באויר"

שגיא ניר

21.8.2007 / 19:37

ראש עיריית אשקלון תוקף את הבעלים שעזבו את הקבוצה, וטוען לאי סדרים כספיים. פלדה: "אם הדברים נכונים, למה הם בוכים שאנו עוזבים?"

יומיים לאחר הודעתו של אברהם פלדה כי הוא וידידיה רפופורט עוזבים את אליצור אשקלון, פנה ראש עיריית אשקלון רוני מהצרי ליוסי דהן, הבעלים של חברת "אלדן" להשכרת רכב וליגאל שדה, יו"ר הקבוצה בעבר, במטרה שידאגו להישארתה של הקבוצה בליגת העל.

העירייה טוענת כי על פי ההסכם עם פלדה ורפופורט, עליהם לשאת בחובות שנוצרו בתקופתם במקרה של פרישה מניהול הקבוצה. והיום דרש היועץ המשפטי של העירייה מאיגוד הכדורסל לממש מיידית את הערבויות שניתנו לו ע"י השניים.

בהודעה שהוציאה היום (שלישי) העירייה, היא תוקפת בחריפות את הבעלים פלדה ורפופורט, ומאשימה אותם במצבה של הקבוצה שעלולה לרדת לליגה השניה.

"במסגרת ההסכם הניהול הם התחייבו להשקיע בקבוצה סכום של 1,250,000 שקלים ולנהל את הקבוצה במסגרת תקציבית מאושרת, אך נמנעו מהעברת המסמכים, משכו את הזמן, הפעילו את האוהדים על מנת ללחוץ על העירייה להעביר להם כספים ובסופו של דבר לא עמדו בהסכם".

"רפפורט ופלדה הוציאו על ניהול הקבוצה פי 16.5 מהסכום שהוצא בשנה קודמת, והביאו את הקבוצה למשבר תקציבי", מאשימים בעירייה. "העירייה ביקשה הסברים למספרים בדוחות הכספיים, ולא הסכימה להעביר לידיהם את יתרת הסכום שעמדה על 800,000 שקלים מבלי לקבל תשובות".

ראש העיר אשקלון, רוני מהצרי, אמר: "אנו חשים כי הדבר נעשה באופן מכוון ולא בתום לב, רפפורט ופלדה המתינו עד לרגע האחרון, עד למועד האחרון לרשימת הקבוצה לעונה הבאה, ורק אז הודיעו לתקשורת שהם לא ינהלו את הקבוצה בעונה הבאה והשאירו את הקבוצה ואת האוהדים תלויים באויר. הם התחייבו אישית להשקיע בקבוצה אך השקעתם הכספית היתה אפס. רפפורט ופלדה התחייבו שהתקציב השוטף של הקבוצה הבוגרת לא יפחת מ-6.5 מיליון שקלים, אך בפועל המסגרת השוטפת הגיעה ל-4.8 מיליון שקלים בלבד".

מהצרי מאשים גם את התנהלותם הציבורית של הבעלים הפורשים: "הם כנראה חשבו שעיריית אשקלון תעביר הקצבה מבלי לבדוק את הנתונים הכספיים. העמותה שצריכה לנהל את הקבוצה ושסוכם שתהיה מורכבת מנציגי ציבור מורכבת מבני משפחה של רפפורט ופלדה. ידידיה רפפורט הוא היו"ר והגזבר ו-5 מתוך 7 חברי עמותה הינם בני משפחה של רפפורט ופלדה. במצב כזה אין ביקורת ציבורית, ואילולי התעקשה העירייה לבחון את הדוחות הכספיים לא היינו עולים על כך".

פלדה הגיב לדברים ואמר: "לא אכנס לשטויות שיש במכתב, כי ההודעה מלאה שקרים וגרוע מזה - חצאי אמיתות. אם הדברים נכונים למה הם בוכים שאנו עוזבים? הם צריכים לשמוח. הם רוצים שנמשיך בכוח? זו זכותנו לעזוב. להגיד שחיכינו לרגע האחרון זה שקר גס כי הודענו להם במפורש כבר לפני 3 חודשים שלא נמשיך אם חילוקי הדעות לא ייושבו".

"לקחנו על עצמנו את הנוער וחובות העבר שלהם, אז הם סותרים את עצמם לגבי התקציב. בהצגת הקבוצה לפני שנה הם הודיעו שיש אימוץ על סך מיליון שקל ולא היה כזה. זו עזות מצח. מה שנצטרך לשלם נשלם, אבל שישלמו את מה שהם צריכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully